donderdag 25 februari 2016

Jeej! De 1e Bloghop is een feit!

Elke maand zullen we een bloghop gaan doen waarbij tussen de 5 á 8 dames uit ons Designteam aan de slag gaan met dezelfde mal of setje producten. Dit zal veel leuke afwisselende voorbeelden en veel extra inspiratie geven!

De eerste bloghop staat in het teken van de Pop-up Creatable LR0371. Deze mal is afgelopen zomer uitgekomen en met de kleine malletjes in het midden kun je een Pop-up kaart maken. Wil je precies weten hoe bekijk dan dit handige korte filmpje hieronder.


Een aantal topdesigners uit ons team hebben prachtige voorbeelden gemaakt met de mal om jullie hopelijk te inspireren dat de Pop-up mal het hele jaar door voor allerlei gelegenheden leuk is om te gebruiken. Zo komt er een superschattige babykaart, verjaardagskaart, beterschapskaart en nog veel meer mooie voorbeelden voorbij.

Nieuwsgierig welke dames uit ons team iets hebben gemaakt? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:

  • De bloghop loopt vanaf donderdag 25 februari tot en met zondag 28 februari. 
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog en laat je een reactie achter dat je klaar bent.

Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 29 februari deze leuke extra feestelijke prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)


Is dit niet een geweldig mooi pakket om te winnen? Met natuurlijk de Pop-up Creatable (LR0371) om zelf uit te proberen. En we doen het nieuwe papier blocje 'Celebrations' (PK9131) en een van de nieuwe opbouwbloemetjes (CR1357) uit de Maart 2016 collectie erbij. Deze producten komen dit weekend in de winkels te liggen, spliksplinternieuw!

We hopen dat jullie er helemaal zin in hebben om te gaan hoppen. 

1....2.....3......start!
De eerste Designteam Dame waar je naartoe mag hoppen is:


Heel veel succes en vooral veel plezier!


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

111 opmerkingen:

  1. Wat leuk om een bloghop te organiseren! Ik ben erg benieuwd naar de voorbeelden.
    Ik ga starten, tot later!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij ben ik nu overal geweest, was een beetje lastig omdat er een verkeerde link tussen zat.
      Wat een schitterende voorbeelden zijn er gemaakt. Hier kan je als scrapper weer veel inspiratie mee opdoen! Bedankt allemaal.

      Verwijderen
    2. Hop je dan ook nog even naar Tineke: http://www.tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl
      En dan heb je nog Astrid en kom je weer hier uit.

      Verwijderen
  2. Ik hop graag mee...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een heerlijke 1e hopronde, ik heb ervan genoten en kijk nu al uit naar de volgende keer...:-). Chapeau dames!!!
      Creatieve groetjes, Gaby

      Verwijderen
    2. Hop je dan ook nog even naar Tineke: http://www.tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl
      En dan heb je nog Astrid en kom je weer hier uit.

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige kaarten hebben de dames gemaakt. Heel erg mooi om te zien dat iedereen een andere invulling heeft gegeven aan deze opdracht. En dat je dus heel veel verschillende creaties kunt maken met de pop-up mal.
      Complimenten aan alle dames.
      Groetjes Joyce

      Verwijderen
    2. Er zat een typfout in mijn eerste bericht :(.
      Spannend ben benieuwd wat de dames voor gemaakt hebben.
      Groetjes Joyce

      Verwijderen
    3. Hop je dan ook nog even naar Tineke: http://www.tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl
      En dan heb je nog Astrid en kom je weer hier uit.

      Verwijderen
    4. Had ik gedaan Winnie ik zag dat het niet helemaal goed ging. Dus had zelf die Tineke opgezocht en daarna door naar Astrid :).
      Heel leuk om te doen!
      Groetjes Joyce

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Bij Hennie gaat het niet helemaal goed, hop je dan even door naar Tineke: http://www.tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl
      Dan kun je de bloghop compleet maken

      Verwijderen
    2. Wat een prachtige kaarten zijn er weer gemaakt door jullie topdesigners. Mijn complimenten hoor. Ik heb weer leuke ideeen op gedaan. Heel leuk om zo rond te hoppen. Groetjes Anja

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige voorbeelden zijn er met de Pop-up mal gemaakt. Leuk om te zien, dat het allemaal ook zo verschillend is. In ieder geval weer genoeg inspiratie opgedaan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb echt genoten van deze bloghop! Ontzettend leuk! Heel erg mooie voorbeelden zaten er tussen!! Ik heb weer heel wat inspiratie opgedaan!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hop je dan ook nog even naar Tineke: http://www.tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl
      En dan heb je nog Astrid en kom je weer hier uit.

      Verwijderen
  7. Wat super leuk zeg zo'n bloghop hier op dit nieuwe blog. Ik vind dit altijd geweldig leuk......dezelfde produkten en dan toch hele verschillende creaties. Echt een bron van inspiratie altijd omdat toch ieder zijn eigen draai eraan geeft. Ik ga snel kijken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hop je dan ook nog even naar Tineke: http://www.tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl
      En dan heb je nog Astrid en kom je weer hier uit.

      Verwijderen
  8. Sorry vergeet ik nog te zeggen dat jullie een fantastische prijs weggeven. Super om te mogen winnen. Alvast bedankt voor deze kans.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke blog hop zeg, met zoveel mooie kaarten, mijn complimenten, die Marianne brengt toch wel hele leuke dingen uit, mijn vingers gaan jeuken om te gaan freubelen :-)
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb mijn rondje gedaan en hoewel ik vaak niet zo van het bloghoppen ben was deze zo supergaaf met allemaal zulke leuke voorbeelden die door het team gemaakt waren. Wat mag je trots zijn op dit designteam die de materialen zo leuk weet te gebruiken. Zou ook wel in zo'n team willen zitten :) Kan ik solliciteren? Zonder gekheid. Echt een super bloghop en ik kijk alweer uit naar de volgende. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ga mee "hoppen " super leuk .
    Heb de ronde gemaakt en hele leuke voorbeelden gezien.
    Ben benieuwd wat jullie gaan gebruiken bij de volgende hop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mijn rondje blog gehopt er mooie kaarten zijn er gemaakt Dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben langs alle blogs gehopt, wat een super leuk en gave ideeen.
    De een nog mooier dan de ander.
    Ik vind jullie 1e bloghop echt een succes.
    Super mooi gedaan allemaal.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga ook even bij alle dames langs om te zien wat voor moois ze maakte met deze supergave mal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het bericht niet helemaal juist gelezen begon ik bij Tineke. hahaha
      Nee, ik wilde me er niet even snel vanaf maken maar simpelweg niet goed gelezen. Na Tineke ben ik toch maar weer terug hier gekomen en wel op de juiste volgorde alle mooie creaties met de LR0371 te gaan bezoeken. Wat een schitterend mooie ideeën/inspratie verzorgde deze dames. Hartelijk dank daarvoor.

      Lieve groet, Petra

      Verwijderen
  15. Een erg leuk idee deze rondhopblog actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geweldig wat een mooi,s ik vind het ontzettend knap van deze meiden dat ze dit kunnen maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creaties hebben de dames gemaakt. Ik heb er 6 gehad en vond ze allemaal echt super.
    Tipje. Misschien voor de volgende keer alle dames even vermelden op het M D blog zodat je zeker weet dat je ze allemaal hebt gehad.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elly. Dat is zeker een goede tip. Hennie heeft als het goed is laten zien hoe de bloghop verloopt, dat zullen we ook blijven doen bij volgende keren.
      Maar het is toch wel het leukst als het een verrassing blijft langs wie je gaat hoppen. Vooral omdat de bloghop elke keer door andere dames zal worden gedaan. We hebben namelijk 17 DT-leden. Die allemaal op een andere manier hun steentje zullen bijdragen. Deze keer waren het 'maar' 6 dames. Volgende keer weer andere dames ;)

      Verwijderen
  18. Was für eine tolle Aktion, Ich habe herrliche Karten gesehen!
    L.G. Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zeg, een bloghop. Ga snel bij de dames kijken!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ontzettend leuk zo'n bloghop! Wat een prachtige kaarten kwamen er voorbij! Weer genoeg inspiratie opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie bloghop en wat een leuke mal is dit. Komt op mijn lijstje te staan.
    Ik heb weer heel veel inspiratie opgedaan!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een feest vol eyecandy is de eerste bloghop gebleken! Er is veel werk verzet door veel mensen, heel leuk om te zien. Ik kijk al uit naar de volgende hop. Dames, bedankt voor de inspiratie! Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat was dit een leuke bloghop en meteen de eerste keer zo mooi en goed!! toppie! gefeliciteerd met dit resultaat mijn complimenten voor jullie allemaal ik twijfelde over deze mal maar dat is nu helemaal niet meer nodig hij staat op mijn lijstje!! Groetjes Diana (mijn man is gert-jan heb nog geen eigen account zal dat snel aanmaken voor al dit moois!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het mooie compliment Diana! Leuk als je ook volger wordt ja :)

      Verwijderen
  24. Ik heb er zo van genoten. Wat een super idee! Dankjewel hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wonderful cards by DT members. Thanks for the blog hop and chance to win.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke bloghop, super initiatief! Gezellig en inspirerend om bij de diverse dames te neuzen en top dat het elke maand terug gaat komen.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dames dit was een schitterende blog hop en erg inspirerend. Zoveel mooie creaties gezien waar je heel blij van wordt. Op naar de volgende inspiratie hop:-)
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vond het een geweldige leuke bloghop en ik vond het vooral erg leuk om ook de oudere mallen weer te zien en zo weer wat nieuwe en frisse ideetjes op te doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk! het maakt me nieuwsgierig ik ga snel bij de dames kijken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo daar ben ik weer! heel leuk al die schitterende kaarten die er gemaakt zijn. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt door het dt team, en ook zo allemaal verschillend en heel leuk om te zien hoe er op verschillende manieren je deze pop up mal kan gebruiken.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat ern geweldige kaarten heb ik gezien! Allemaal super mooi. Ik heb er zo van genoten dat ik erin 1 keer door heen gegaan ben en mn koffie koud geworden is. Ik hoop dat er snel weer een nieuwe komt, gewoon omdat ik het super leuk vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. een rondje gemaakt,veel creatieve ideeen weer opgedaan

    gr
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk, een blogspot! Leuk om zo de verschillende mogelijkheden met deze stans te zien, een erg leuk idee! Zeker voor herhaling vatbaar! Leuk om mee te doen! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heb gezellig gehopt!!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Dames,
    Wat een leuke bloghop. Ik ben bij Thea begonnen en alle dames daarna gehad. En stuk voor stuk hebben ze een schitterende pop-up kaart laten zien. Geweldig hoor, ik heb weer wat ideetjes opgedaan om zo'n kaart te maken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super leuke bloghop was dat Marianne...en je heb een fantastisch goed designteam...prachtige creaties heb ik bewonderd...het was me een genoegen om al die mooie kaartje te bewonderen....
    en het is ook heel goed voor de inspiratie om met de wat oudere mallen zulke mooie creaties te kunnen maken....KNAP gedaan dames...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik ben hier terug heb heel mooie kaarten gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. jeminee wat is dit leuk zeg!
    iedereen heeft er een gewedlige creatie van gemaakt
    en ik krijg er lekker inspiratie van!
    top idee
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een schitterende kaartmodellen zijn er gebruikt en gemaakt.
    DT dames jullie hebben heel goed de stans laten zien en prachtig gebruik van gemaakt, toppie.
    dank je wel voor de bloghop.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat is dit leuk, allemaal even mooi en toch verschillend,als je hier geen inspiratie van krijgt
    dank je wel voor een leuk kwartiertje

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben via Boukje hier terechtgekomen en heb alles nu gehopt ! Wat leuk om te doen!! Maar wat ontzettend mooie kaarten heb ik voorbij zien komen. Dan kriebelt het aan alle kanten om daar wat mee te doen. Wat leuk dat we kans maken op dit mooie pakket! Nu maar duimen. Iedereen veel succes!
    Lieve creatieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat is dat leuk zeg dat bloghoppen , mooi allemaal stuk voor stuk kunstwerkjes en allemaal zo verschillend ., ik moet eerlijk bekennen dat ik deze mal ook niet heb , dus ik waag graag een gokje en anders zet ik hem op het verlanglijstje voor de knotsgekke dagen hihi .Ik kijk al uit naar de volgende bloghop , dank jullie wel
    Groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een schitterende bloghop!!Wat zijn het allemaal meesterwerken geworden.
    Leuk om te zien hoe gevarieerd kan zijn met deze prachtige mal. Petje af hoor.
    En super bedankt voor deze gezellige bloghop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Helemaal rond. Wat een schitterende kaarten weer. Wat heb je toch een super team !!!
    Het was genieten.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige kaarten gezien en zo leuk gedaan.Allemaal verschillend met dezelfde mal.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt, petje af voor jullie, allemaal verschillend en zo mooi met leuke details....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Fantastische bloghop. Ik heb genoten van al die prachtige creaties!
    Mijn complimenten, dames :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super leuk bloghop!
    Prachtige creaties voorbij gezien en zo verschillend!
    Leuk idee! Bedankt marianne design team!

    Groeten Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Am a big fan of Marianne dies and Pop Up Card so this die looks amazing to me
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Fantastisch mijn eerste bloghop ! Zo leuk om langs al jullie blogs te gaan en die mooie creaties te zien ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Erg leuk. Prachtige creaties gezien, allemaal heel verschillend. Fijn voor inspiratie.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wat een genot om deze mooie creaties te bewonderen, ze zijn allemaal "Top"

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuke bloghop!!Superleuk om te zien wat jullie allemaal hebben gemaakt met de mooie mal
    Bedankt voor de leuke/mooie kaarten.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuke bloghop. Mooi om al de verschillende creaties te zien die er gemaakt zijn met de nieuwe pop-up mal.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Amazing cards by DT members.
    Thank you for the blog hop and chance to win.
    Greetings, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Super mooie eerste bloghop is er gerealiseerd !!!
    Schitterende voorbeelden zijn er gemaakt, ik kijk nu al uit naar de volgende.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een leuke bloghop ik vindt alle kaarten die voorbij kwamen prachtig 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Het was een leuke reis langs al die verschillende kaarten en crea's.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Zo alle blog's in deze bloghop bezocht, en wat een variatie helemaal TOP!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat is dit ontzettend leuk!
    Geen zin om zelf aan de slag te gaan en dan heerlijk overal langs "hoppen"
    En....wat een verschillende kaarten.
    Bedankt allemaal voor dit gezellige uurtje ;-)
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  62. alle blogs bij langs geweest en iedereen heeft mooie creatie met deze mal gemaakt net even het filmpje van de mal bekeken je kan er leuke ddingen mee doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Net mijn bloghop-rondje gemaakt. Wat een leuke en verschillende kaarten heb ik gezien. Superleuk idee, zo'n bloghop.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wouw hoe leuk is dit. Ik heb ervan genoten. Op naar de volgende bloghop. Veel inspiratie opgedaan om zelf weer aan de slag te kunnen gaan. Dank voor alle dames. <3.
    Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Het was heel gezellig om te hoppen.
    Prachtige kaarten zijn het allemaal.
    Bedankt voor de voorbeelden.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wow, some wonderful creations here, loved the bloghop and all the gorgeous makes, well done girls xo Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat was dit een mooie tour, prachtige creatie's hebben de dames gemaakt. Jullie mogen trots zijn om deze designers. Leuk om zo te zien wat er mogelijk is met de mal maar ook bij dames te komen die je nog niet kende.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een supermooie creaties heb ik gezien!
    Heel erg leuk!
    Ik heb wel weer inspiratie opgedaan!
    Hoop dat ik het pakket win, dan kan ik ook aan de slag!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuk idee zeg, zo'n blog hop! De ene kaart was nog mooier dan de andere. Ik heb heel veel inspiratie op kunnen doen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zo .. bij alle dames langs gehopt en heel wat prachtige creaties gezien.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Joepie! Ik heb de finish behaald. Wat een geweldige bloghop was dit. Ik heb genoten van al het mooi's dat er is gemaakt door de DT dames. Heel leuk om te zien hoe iedereen hetzelfde product toch weer helemaal op een eigen manier toepast!
    Ik heb genoten en kijk alweer uit naar de volgende bloghop!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Geweldig. Wat een moois hier allemaal.
    toppie dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik ben er, wat een leuke bloghop. Complimenten voor de prachtige kaarten DT team .
    Leuk om te doen en tot de volgende bloghop .
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat waren de kaarten stuk voor stuk toppers.
    Heb ervan genoten, en daarbij natuurlijk weer ideeën opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Mijn complimenten voor alle creaties, allemaal stuk voor stuk schitterend. Kijk al uit naar een volgende bloghop.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  76. mijn complimenten voor alle mooie creaties die ik voorbij heb zien komen toen ik aan het hoppen was ben benieuwd naar de volgende keer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  77. wat een mooie creaties heb ik langs zien komen prachtig in een woord en ben ook benieuwd naar de volgende keer gr. gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een super leuk idee deze bloghop. Hoop dat er nog vele gaan volgen. Heeeeeeel veel inspiratie opgedaan. Ook leuk dat je nu goed kon zien hoe de mal werkt en gebruikt wordt. Het is weekend, niks in de agenda,...dus ik weet wel wat ik ga doen :D. Onwijs bedankt voor alle mooie creaties, inspiratie en dat jullie dit delen. Ik heb nu al zin in de volgende hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Leuk deze bloghop, er zijn hele mooie kaarten gemaakt, leuk om zo ideeën op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. all amazing pop up cards from the DT! and the chance to win a fabulous prize and have a go myself .. .. thanks!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Vind dit echt super leuk dat bloghoppen, wat een inspiratie kun je opdoen zeg als je zo al die blogs af gaat. Super leuk idee en volgende keer ben ik weer van de partij.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een leuk idee deze bloghop en zeker met al die inspiratie rondom één mal.
    Heeeeeeel handig.
    Ga zo door zou ik zeggen.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Leuk idee om een MD-bloghop te organiseren zodat we met deze pop-up mal leren werken! We zagen een ruime keuze aan prachtige kaarten, verschillende stijlen, echt inspirerend om ook eens een pop-upkaart te maken!
    Maar eerst verder uitzieken van de griep, bah...
    Ik kijk al uit naar jullie volgende bloghop!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Leuk initiatief om verschillende resultaten met dezelfde materialen te laten zien.
    Groetjes
    Philomène

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Leuk idee om een bloghop te organiseren. Prachtige kaarten zijn er gemaakt.
    Allemaal weer verschillend,want iedereen heeft weer een eigen stijl.
    Leuk dat jullie ook een blog zijn gestart. Dan kunnen we nog meer inspiratie op doen!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat zijn er mooie kaarten gemaakt, en allemaal zo verschillen.
    Het is een genot om deze prachtige creaties te bekijken.
    Ben al benieuwd naar de volgende bloghop.
    Succes er mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een prachtige kaartjes, heb ze allemaal bekeken en een reactie achtergelaten, wat een leuke manier om inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Rondje blogjes gedaan, wat een leuke ervaring om zoveel moois te zien.
    Ik moet nog veel leren maar met zoveel verschillende kunstwerken doe ik wel inspiratie op.
    Ook meteen volgster geworden van deze blog zodat ik in de toekomst niks meer mis.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een leuke bloghop was dit! Zoveel leuks gezien..
    En op mijn to-do list toch maar eens een pop-up kaart opgeschreven..

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wauw wat een succes zo'n hopblog! Ik heb zoveel mooie/verschillende creaties gezien! Ik vind het ook erg leuk dat alle dames stap voor stap beschreven hebben hoe ze hun creaties hebben gemaakt, ik kijk uit naar de volgende hopblog,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt, en vond het super om allemaal te bekijken. Bij Astrid kon ik geen reactie plaatsen.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hele leuke bloghop, ik heb prachtige kaarten voorbij zien komen, ik heb genoten.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hele leuke bloghop, ik heb prachtige kaarten voorbij zien komen, ik heb genoten.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen