woensdag 25 mei 2016

Bloghop: Stitched

Stiksels en borduurpuntjes in mallen is helemaal de trend! In de Craftable serie hebben we verschillende mallen die dit hebben. In deze bloghop gaan we met de onderste drie Stitch mallen aan de slag.

Circle & Flower - Stitch
CR1248
Square & Flower - Stitch
CR1249
Border - Stitch
CR1250












Een gezellige groep dames van het designteam heeft voorbeelden gemaakt voor jullie met deze mallen. De inspiratie loopt ontzettend uit een en je zult verrast zijn door de vele leuke toepassingen!
Nieuwsgierig welke dames uit ons team deze keer de bloghop verzorgen? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:
  • De bloghop loopt vanaf woensdag 25 mei tot zondag 29 mei. 
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 30 mei deze prijs!
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)

Na het zien van al die mooie voorbeelden wil je natuurlijk zelf aan de slag! We geven een setje van de Stitch mallen weg onder alle deelnemers van de bloghop. Vergeet niet een reactie achter te laten hieronder! We hopen dat jullie er weer zin in hebben om te gaan hoppen? 


De eerste Designteam Dame waar je naartoe mag is:

Heel veel succes en vooral veel plezier!

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

67 opmerkingen:

  1. Helemaal rond gehopt, alleen mij Irma was nog niets te zien, dus daar moet ik nog een keertje gaan kijken. Alle DT-dames hebben weer flink hun best gedaan. Leuk om te zien dat het La Provence dp zo populair is. Vind het zelf ook een prachtig mooi dp.
    Knap werk weer dames, ik heb me weer volop laten inspireren.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er was iets niet goed gegaan bij Irma want ze had wel zeker een bericht klaar staan. Dus je kunt nu op Irma's blog kan kijken. Dat is namelijk ook een hele leuke creatie!

      Verwijderen
    2. Misschien wat ik iets te snel en was het nog niet online toen ik ging hoppen! Natuurlijk ben ik nu even langs geweest bij Irma en heb haar prachtige creatie bewonderd en een reactie achter gelaten!

      Nogmaals knap werk dames!

      Groetjes

      Rimmie

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige creaties kwamen er weer uit voort, zelf bezit ik niet èèn van deze mallen en toch deed ik hier heel veel inspiratie op, de patronen zo mooi om eens weer te gebruiken ook met andere mallen, maar deze mallen doen het wel super, wie weet schaf ik dezen nog eens aan, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige creaties, de een nog mooier dan de ander. Ben helemaal weg van het kadootje dat gemaakt was. De mallen zijn een must voor je collectie.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Loved the bloghop. So many amazing projects and inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klaar met hoppen en vooral GENIETEN! Ik heb alleen de ronde versie van deze mallen maar heb nu zo veel leuks met de andere gezien.......waag graag een kansje!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebben de dames weer uitgepakt met deze mooie mallen. Echt stuk voor stuk schitterende creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie creatie,s met deze mooie mallen allemaal verschilend wat kan je er veel mee doen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weer deze bloghop ! Ben er helemaal door gegaan en geniet nog na van al het moois! Super gedaan dames! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was weer een lust voor het oog en heel inspirerend om het blogrondje te maken! Wat zijn die nieuwe mallen gaaf en veelzijdig bruikbaar, erg tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben alle dames weer hun best gedaan, het is echt de moeite waard om zo'n rondje te maken!! Ik heb weer een hoop inspiratie opgedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Done!Left a comment on each blogg. Thank you for the hop. Such cute and creative cards from the DT.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee blog hoppen. Op deze manier zie je toch weer dat iedereen heel wat anders maakt met dezelfde mallen. Prachtig om te zien en zeer leerzaam.
    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hippity hop ik ben weer rond gehopt langs Alle prachtige creaties. Dan krijg je toch wel enorm veel zin om hier mee aan de slag te gaan! Wat een super mallen zijn dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een prachtige bloghop met al die verschillende voorbeeldcreaties, iedereen heeft er zijn draai aan gegeven, echt toppertjes en een mooie inspiratie voor alle blogsters/bloggers....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was weer super leuk om al die prachtige creatie weer te bewonderen die je designteam gemaakt heeft met die geweldige stitchedstansjes...de een nog mooier dan de andere...ik heb er heel wat inspiratie mee opgedaan....ennnn het was heel gezellig hoppen..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor de leuke, inspirerende bloghop!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor de leuke bloghop! Veel ideetjes opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga nu aan de hippity-hop beginnen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige voorbeelden heeft het design team gemaakt. Genoeg ideeën opgedaan en leuk om van de een naar de ander te hoppen, tot de volgende bloghop.
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben overal langs gehopt ....jullie hebben prachtige kaarten gemaakt!
    Heb zeker wel weer wat ideetjes opgedaan bij jullie.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben bij allemaal langs geweest en wat een super leuke inspiratie ideetjes heb ik opgedaan. Helemaal te gek.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super Bloghop ben iedereen langs geweest en heb weer allerlei ideeen opgedaan!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal rond gehopt, prachtige creaties gezien, dankjulliewel!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo ik ben helemaal rondgehopt, en wat een waanzinnig mooie kaarten zijn er gemaakt! Mijn lijstje met "inspiratie" is weer aardig gegroeid! Haha.

    Lieve groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb ook helemaal rond gehopt, wat een super gave creaties weer dames, mijn grote complimenten, ik heb were hele leuke ideetjes opgedaan!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik heb ze allemaal gehad en de dames hebben er een mooie en gave blog hop van gemaakt.
    super mooie stansen op de gave creaties.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo volgens mij ben ik rond geweest, wat een mooie creaties, ieder zijn eigen stijl! Dus we hebben weer genoeg inspiratie op gedaan.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lekker zitten genieten van alle mooie creaties...en nu zelf aan de slag met die mooie mallen!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie creaties om te zien en een hoop inspiratie hoe deze mallen gebruikt kunnen worden, erg leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb de blog hop gedaan en heb jullie prachtige creaties bewonderd. Zoveel leuke ideeën en inspiratie... Deze mallen zijn super gaaf !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bedankt voor weer een prachtige bloghop!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke creaties zeg. Ik heb weer veel inspiratie opgedaan hoor. Nu er nog maar eens mee aan de slag gaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke creaties gezien. De een sprak me iets meer aan dan de ander en dat is prima. Gelukkig verschillen onze smaken al hoewel ik bij alle wel inspiratie op kon doen. Erg leuk dat deze mallenset nu in de schijnwerpers staat :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dames de creaties waren weer top. weer erg genoten van de bloghop.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk om zoveel verschillende creaties te zien met dezelfde soort mallen.
    Ieder heeft zijn eigen ideeën in zijn creatie gelegd, echt leuk om te zien.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Alle blogs en creaties bekeken, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. This blog hop is fantastic, all the creations are fabulous. Please don't ask me to select my favorite one, that would be impossible ! They are all so inspiring, I had a lot of pleasure to discover them, even if I did not understand all the explanations (LOL !).

    Isabelle Baudin, Switzerland

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Bedankt voor al deze leuke inspiratie! Het was weer echt genieten. Het voelt een beetje als kadootjes uitpakken :)
    Ik doe mee want heb nog geen van deze mallen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Superleuk al die inspiratie. Ik ben fan van de bloghops.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat ontzettend leuk de blog hop! Ik heb prachtige creaties gezien en krijg daardoor meer inspiratie! Ik waag heel graag een kansje....en het mooie is dat op mijn verjaardag 30 mei de prijs eruit gaat....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gek op randjes in mijn knutselhandjes...:-)
    Ik heb genoten en heerlijk gehopt, nu maar hopen dat deze gave candy bij mij wordt gedropt...:-)

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtige creaties heb ik gezien. De stitch mal heb ik nog niet dus een mooie gelegenheid om hier aan mee te doen. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat heb ik weer prachtige creaties voor bij zien komen, heb er weer van genoten ga nu uitrusten van het hoppen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie creaties heb ik gezien! En leuke inspiratie opgedaan voor nieuwe toepassingen mocht ik de mallen winnen.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. stuk voor stuk prachtige creaties en veel inspiratie. dank je wel voor de mooie Bloghop.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super mooi zijn de creaties van de dames.
    Ik keek mijn ogen uit ,veel te zien weer.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Bloghoppen is altijd leuk voor de inspiratie, maar zeker als er een prijs te winnen is. Ik ga gauw jullie creaties bekijken. Tot zo......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En daar ben ik weer.....heel gaaf wat ik gezien heb. En weer ideeën op gedaan. Shakercard, doosje, tag, noem mar op.
      Dank jullie wel weer!
      GerJanne

      Verwijderen
  48. Wat een mooie kaarten kwamen er allemaal voorbij. En ook ik heb weer heel veel leuke ideeën opgedaan.
    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Very nice inspirations along the Blog Hop. Thank you!
    Hugs Iwona

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Het was weer een geweldige bloghop, dames! Bedankt :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Geweldige bloghop weer wat ideeën opgedaan, super bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Zo.....de bloghop gedaan en nu snel de laptop aan de kant en de knutselspullen op tafel. Ik zit boordevol inspiratie!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een hele leuke bloghop, wat een verschillende creaties en allemaal even mooi.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Sjonge jonge dat je zoveel verschillende creaties met dezelfde mallen kunt maken had ik niet verwacht, alle creaties waren mooi,maar goed dat we daar niet uit hoeven te kiezen haha.
    Bedankt voor dit blogrondje en spannend wie er gaat winnen.
    Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Alles goed bekeken, weer verrassende creaties, groeten Marlies tot over een maand

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hopperdehopperdehop...ik voel me weer helemaal top!
    Wat een mooie creaties joh. Geweldig hoe de een de mallen als basis pakt en de andere ze subtiel in de kaart verwerkt. Weer een ander wel borduurt en de ander niet en ook welke resultaatverschillen dat dan geeft.

    Vooral benieuwd was ik naar het borduren van de blaadjes en bloemetjes. De blaadjes heb ik wel terug gezien (super schattig), maar de bloemetjes niet. Dus daar ben ik ook nog benieuwd naar!

    Verder complimenten voor alle dames die hun bijdrage geleverd hebben! As usual was het weer een goede hop om ideetjes op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw wat een mooie en zo diverse voorbeelden ging ik langs!
    Fijn dat jullie dit doen, ik krijg dan altijd meteen zin om met die producten te gaan werken :)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  58. dit was weer een heel inspirerende bloghop! Dankjewel aan iedereen voor de mooie voorbeelden met de verschillende mallen, leuk ook om iets 'ouders' gecombineerd te zien met nieuwe materialen!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat is het weer een leuke bloghop.
    wat toevallig dat ik mijn moeder het randje voor haar verjaardag heb gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Fijn om weer veel nieuwe ideeën op te hebben gedaan. De mallen zijn vooral heel liefjes. En dat is precies waar ik graag voor ga, om te zien dat ze echt veel zijden te gebruiken zijn. Vooral de schaapjes zijn mijn favorieten kaarten. Dankjewel dat ik hier kon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Thank you for such inspiring bloghop, I adore stitching.
    All creations from the DT were simply stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Het is al een cadeautje om alle blogs te bekijken, super leuke actie. Nu nog 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Zo ik ben helemaal rond gehopt
    Wat heeft iedereen mooie kaarten gemaakt
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen