donderdag 23 juni 2016

Bloghop: Carrousel kaarten


De Carrousel Craftable is een echte must-have voor degene die houden van het uitbouwen van hun kaarten en tafereeltjes bouwen. Je kunt namelijk een kaart maken die je helemaal rondom uit kunt klappen of om een boekje te maken. Een tijdloos ontwerp waar je elke keer weer je mallen op kunt gebruiken! 

Carrousel mal
CR1236
In de set zitten mallen voor 3 formaten Carrousel. Op deze video kun je zien hoe je de Carrousel in elkaar zet.


We vonden wel dat deze mal in het zonnetje gezet mag worden tijdens de bloghop van deze maand.
Het team laat zien wat je allemaal kunt met de verschillende maten en onderdelen van de Carrousel en hoe je deze met verschillende thema's kunt aankleden.

Nieuwsgierig welke dames uit ons team iets hebben gemaakt? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:
  • De bloghop loopt vanaf donderdag 23 juni tot en met zondag 26 juni 
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een leuke reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 27 juni deze prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)


Deze keer verloten we ook weer een leuk pakket aan goodies als je actief mee doet met de bloghop. Natuurlijk met de Carrousel mal (CR1236 ) zelf erin zodat je aan de slag kunt met de verse inspiratie. Wij hebben nog een blocje Country Style (PK9130) beschikbaar. Deze was begin dit jaar erg populair en is helemaal uitverkocht. En we doen er een racefiets (LR0394) bij om te laten touren over de Carrousel. Leuk voor mannenkaarten maar ook zomerse kaarten fietsend door het landschap.

We hopen dat jullie er zin in hebben om te gaan hoppen? 
De eerste Designteam Dame waar je naartoe mag is:


Heel veel succes en vooral veel plezier!

We zien je zo weer terug :)

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

53 opmerkingen:

  1. Ben overal langs gehopt en zag super mooie creaties gemaakt met deze mooie mallenset.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloghop! Super mooie creaties heeft het dt gemaakt :) Vooral Neline met haar dierenboekje is super leuk gedaan!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige prijs zit er aan deze bloghop vast. Ik waag een kans. Ga de blogs bezoeken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super idee om een bloghop te maken ik vind sigrid haar boekje super leuk zo iets ga ik zeker ook nog eens maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mijn rondje bloghoppen gemaakt, wat een schitterende creaties zijn er met deze gave mal gemaakt, jullie zijn allemaal toppertjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk die carrousel-mal, en zeker leuk om er bij Boukje een geheel andere creatie mee te zien. Well done, ladies!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Inspiratie weer, stuk voor stuk Toppertjes!!
    Ga er oom mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke voorbeelden zeg ! Ik vond het een heel erg leuke bloghop en vind het echt tof dat iedereen iets totaal anders heeft gemaakt !
    Knap gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben erg verrast dat je met 1 mal zoveel verschillende kanten op kant. De creaties zijn allemaal zo mooi!!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi ontwerpen allemaal,toppie.
    gr. Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn rondje door de blog hop/carrousel gedaan ! Ze waren allemaal al even leuk en toch zo anders! Super dames ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook fijn rond gehopt, wat een super leuke ideetjes weer zeg, alle dames die dit gemaakt hebben, mijn grote complimenten!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had er eigenlijk geen idee van dat je er zulke prachtige dingen mee kon maken! Wat een leuke mal en zoveel mooie dingen gezien ter inspiratie! Heel verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had er eigenlijk geen idee van dat je er zulke prachtige dingen mee kon maken! Wat een leuke mal en zoveel mooie dingen gezien ter inspiratie! Heel verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alle kaarten gezien, weer leuke ideeen opgedaan, groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende carrouselkaartjes heeft het designteam gemaakt met die schitterende stansjes...allemaal verschillend ..maar o zo mooi stuk voor stuk...weer heel veel inspiratie opgedaan hiet met dat hoppen en het was nog gezellg ook

    \groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAUW wat een onwijs leuke bloghop is dit gewroden en wat een inspriatie.
    Dank allemaal.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jammer dat mijn reactie bij Anja niet gelukt is, ik heb het 3x geprobeerd!
    Er zijn prachtige carrouselkaarten gemaakt door het designteam.Ook leuk dat jullie een filmpje geplaatst hebben.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk leuk leuk!
    Elke keer opnieuw kun je je verbazen hoe er zo veel moois gemaakt kan worden uit 1 mal.
    Het leukste om te zien was dat 1 lid de mal niet als carrousel gebruikt, maar om er een kerstboompje van te maken.

    Voor de rest weer prachtige resultaten gezien en ook wat leuke ideetjes op gedaan.
    Het filmpje is trouwens ontzettend handig en duidelijk! Alleen kijkend naar de afbeeldingen zou het mij zelf niet gelukt zijn om zoiets in elkaar te zetten.

    Liefs,
    Janique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heeft het DT team ontzettend mooi en gave creaties laten zien....genoeg mogelijkheden met deze mooie stans dus!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve MD-team, wat heeft het mij moeite gekost in mijn account te komen vanuit Lapland waar ik momenteel met vakantie ben....en het is gelukt en zeer zeker de moeite waard. Het DT heeft hele leuke en diverse dingen laten zien wat mogelijk is met deze mal en wat zou ik het leuk vinden als ik 'm win terwijl ik met vakantie ben ;-)

    Lieve groet vanuit Lapland en heel erg bedankt voor de leuke dingen die ik zag, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beste MD-team,

    Hop, hop, hop ik ben nu weer op jullie blog.
    Dit was de eerste keer dat ik mee doe.
    Wat een leuke ideeën kun je hier op doen.
    En die komen zeker een keer van pas.

    Groetjes Heidy Dirks.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb genoten van de inspirerende voorbeelden en de video bekeken! Het is even een werkje maar dan heb je ook wat. Ik dacht altijd dat deze mal niks voor mij was, maar nu ik dit gezien heb, hoop ik toch een kansje erop te maken! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt door het DT team.
    en allemaal zo verschillend. ook mooi filmpje laten jullie zien wat je allemaal met deze mal kan doen.

    Deze mal heb ik altijd al heel lang op mijn verlang lijstje staan.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Natuurlijk zijn we weer van de partij! Het was leuk om alle creaties te bekijken en natuurlijk zou ik deze mal nu graag hebben! Je krijgt elke bloghop ontzettend veel zin om ook aan de slag te gaan... Nu nog een keer winnen!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo allemaal, Wat heb ik weer genoten van de diversiteit aan kaarten met de zelfde mal! Vooral de kerstboompjes van Boukje vond ik heel bijzonder, maar ook de andere creaties waren stuk voor stuk mooi! Het filmpje was erg duidelijk en mocht ik deze mal winnen dan komen er zeker meerdere soorten uitvoeringen! Bedankt voor deze leuke hop!
    groetjes, afke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke mal is dat en wat kan je er veel verschillende dingen mee maken. Veel inspiratie opgedaan tijdens het hoppen. Vond het leuk om eens een keertje met een bloghop mee te doen.


    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. After seeing so many creative and innovative ideas, I am in love with this mold, must have! So many different possibilities, outdid job done by DT's! Thanks for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thanks for the wonderful blog hop. I have never seen enything like this cards. Great job ladies.
    Thanks for the chance to win! I have my fingers crossed.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige mal en supermooie voorbeelden...echt heel mooi gedaan van iedereen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het was n genot om rond te Hoppen want wat n leuke, originele, mooie en verschillende ideeën krijg je vr deze mal

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Net de blog hop gedaan en ik heb zo'n leuke ideeën gezien. Het waren prachtige creaties!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat was weer leuk zeg met al die verschillende stijlen. Zomer en kerst, vrolijk en romantisch.....je kunt zo wel alle kanten op zeg. Ik heb weer genoten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dit was weer een leuke bloghop, ieder had zijn eigen onderwerp, hetzij oud of het was nieuw, ze hebben het allemaal stuk voor stuk weer leuk gedaan, we krijgen weer wat meer inspiratie en
    ik heb genoten , en ben weer benieuwd met welke mallen jullie de volgende bloghop doen, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke bloghop. En de dames hebben allemaal superleuke creaties gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dit is een heel leuke bloghop. en wat een leuke verschillende creaties en dat allemaal met de zelfde mal. groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke bloghop.
      mooi om te zien dat er met de zelfde mal zulke verschillende creaties worden gemaakt...super!
      Groetjes Marja.

      Verwijderen
  38. Wat heb ik genoten van al die verschillende creaties. De kerstboom is een van mijn favoriete, hoewel de mini boerderij of het winters tafereeltje ik denk dat ik ze allemaal wel heel leuk vindt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een ontzettend leuke bloghop hebben we weer gezien.
    Wat een verschillende creaties zijn er gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een superblog hop en wat ben ik mooie creaties tegen gekomen van vintage tot feestende muizen zit nog na te genieten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat was dat leuk zeg... ;) die van Boukje vond ik het meest verrassend... Geniaal ;)
    Weer veel inspiratie opgedaan.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke reis door inspiratie land erg leuk gedaan dames ik heb er van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke reis door inspiratie land erg leuk gedaan dames ik heb er van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Thanks for the amazing bloghop, I have never seen such design, it is stunning!
    Thanks for the chance to win these great goodies!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oo wat was dat genieten op de verschillende blogs!
    Heerlijk zulke verschillende leuke inspiratie ideetjes met de mooie nieuwe mallen!
    Ik heb van dit blog hop rondje genoten!
    Succes allemaal en een heel fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een creaties allemaal en zo veel verschillende manieren on met 1 soort mal iets moois te maken. Je word hier helemaal vrolijk van. Ik heb echt genoten.

    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Naar alle mooie blogs gekeken.Veel ideeen opgedaan. De knutsel kriebels beginnen weer te komen. Ik wist niet wat een bloghop was Maar vind het erg leuk om te bekijken. Zo krijg je een goed beeld hoe veelzijdig een mal kan zijn. groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Weer zo'n fantastische bloghop. Ik blijf het gewoon leuk vinden om bij iedereen even te kijken wat ze er van hebben gemaakt. Van mij mogen jullie wel blijven doorgaan met die bloghops!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  49. De dames hebben een prachtige en schitterende uitvoering van de carrousel gemaakt, heel gaaf, fijne bloghop was dat.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Het was weer een super leuke bloghop. En wat een werk is er weer van gemaakt. Top gedaan dames.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Очень интересные, веселые, яркие работы. Всем творческих успехов.
    Наталья

    BeantwoordenVerwijderen