zondag 23 juli 2017

Zomerse cocktail


Voor heel Nederland is de zomervakantie nu begonnen. We hebben al veel zomerse dagen gehad maar natuurlijk hopen we dat er nog velen bij komen. Of we nu thuis blijven of op vakantie gaan, het is altijd genieten om op een terrasje te zitten. Vandaag heb ik een heerlijke cocktail met een zomers tintje.

Voor deze kaart neem je de Dutch Shape Art - Cocktail Glas van Dutch Doobadoo over op wit karton en op designpapier. Om het glas extra stevig te maken, heb ik de achterkant 2 keer van wit karton gemaakt en van de voorkant het "voetje" dubbel. Het citroen schijfje heb ik als mask gebruikt en geblend met distress inkt Scattered Straw. Stans de hibiscus, bladeren, zonnebril en flipflops uit diverse kleuren karton. De hibiscus heb ik wat geblend met distress inkt Dusty Concord. De flipflops heb ik versierd met een klein bloemetje en pareltje. De glazen van de zonnebril heb ik voorzien van een laagje glossy accents zodat het op echt glas lijkt. Als laatste nog een tekst gestempeld op de "voet" van het glas.

Gebruikte materialen:

Flower garden
CR1394
Flip flops & sun glasses
LR0477
Hibiscus & tropical leaves
LR0478
Zon, zee, strand
PL1514
Boho summer
PK9148
Pearls - White
CA3132
























Groetjes,
Tineke

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.