maandag 7 augustus 2017

Wijn en nootjes


Vandaag laat ik jullie een cadeau verpakking zien die ik maakte uit kraft karton. Er past een klein flesje wijn in of twee, maar ik heb er voor gekozen om er een klein zakje nootjes bij te doen.

De verpakking heb ik beplakt met Dessin papier garden party. Aan de voorkant heb ik het plaatje achter het ovaal (deze komt eind van de maand uit) geplakt, daar achter de twine circle en om het geheel af te maken een taart kleedje. De druiven rank heb ik als volgt gemaakt: Ik ben begonnen met Versa Magic in de kleur  tea leaves op een mica sheet te stempelen, dat met een water spray ingespoten. Iets laten uitvloeien en dan je papier er op dit een paar keer herhaald. Daarna het zelfde gedaan met de kleur hint of pesto, gewoon door de vorige kleur. Vervolgens met de texture stamps met hint of pesto het papier bestempeld. Goed laten drogen en vervolgens uit gestanst. Je kan nu de blaadjes nog iets aanzetten met de dezelfde kleuren inkt. De takjes heb ik bruin gemaakt met disteress inkt gathered twigs.


Versier nu de verpakking verder. Ik heb ook de zijkanten en achterkant versierd.



Gebruikte materialen:

Tiny's Italian wine bottle
LR0479
LR0480
Tiny's vines
Bag topper bow
CR1377
Twine circle
CR1414
Twine border
CR1415
Texture: Ink
MM1605
Garden Party
PK9108
Chardonnay
EWK1251
























Creatables Petra's oval & corners

Groeten, Irma

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.