donderdag 20 oktober 2016

Bloghop: Teksten

Deze maand laten we in de bloghop allerlei leuke kaarten zien met de tekst Craftables. We hebben verschillende teksten in de collectie, maar deze teksten met embossing erin zijn heel veelzijdig. Door ze uit verschillende kleuren papier te draaien en de embossing te bewerken kun je ze elke keer weer anders toepassen. 

Twinkle Twinkle Little Star
CR1328
Oh Denneboom, oh denneboom
CR1329


Een aantal dames uit het Designteam hebben weer prachtige kaarten gemaakt voor jullie om te inspireren. Allemaal met een andere insteek en eigen stijl. Nieuwsgierig wat de dames hebben gemaakt? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:
  • De bloghop loopt vanaf donderdag 20 oktober tot en met zondag 23 oktober.
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een leuke reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 24 oktober deze prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)


We verloten zoals altijd weer een leuke prijs onder alle deelnemers van de bloghop. Deze keer de twee tekstmallen met een Kerstblocje, aangezien de meesten van jullie nu volop Kerst kaarten aan het maken zijn. We hopen dat jullie zin hebben om te gaan hoppen langs de deelnemende blogs? 
De eerste Designteam Dame waar je naartoe mag is:


Heel veel succes en vooral veel plezier!
We zien je zo weer terug op het blog. Laat dan een berichtje achter en maak kans op de mooie prijs!

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

51 opmerkingen:

  1. Het team, heeft weer leuke kaarten gemaakt met die stansen. Ziet er allemaal super netjes uit. Eén serie kaarten was een verrassing, Leuk idee ervan gemaakt.
    Groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie bloghop is er weer.
    Heerlijk om zoveel inspiratie op te mogen doen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze allemaal gezien. Erg leuk om te zien hoe je deze teksten op je kaart kunt verwerken. Heel verschillende, mooi wintertafereeltje maar ook speelse kaarten. Dank jullie wel voor de inspiratie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaartjes ben ik weer tegen gekomen heb er weer van genoten en ideetjes opgedaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoten van de kaartjes en weer een hoop inspiratie opgedaan, bedankt!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben benieuwd...let's start. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was weer Waanzinnig leuk , heb veel schitterende ideeën gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Complimenten voor het hele team!!. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, ik ben weer uitgehopt en heb genoten van de kaartjes van het team en de leuke ideeën die ik weer ben tegengekomen.
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook een rondje gemaakt langs al deze prachtige voorbeelden! Bedankt voor de leuke ideeën!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke hop
    Leuke ideeën op gedaa dus zal er wel raad mee weten als ik ze zou winnen. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke en inspirerende voorbeelden.
    Ik deze soort mallen nog niet omdat ik niet zo goed wist wat ik er mee kon maar nu inspiratie genoeg.
    Dank jullie wel damens van het designteam voor de inspiratie.
    Groetjes lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo ik ben ook rond gehopt leuke kaarten gezien en leuke ideeën opgedaan bedankt!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super leuke bloghop!
    Dank je wel voor weer veel nieuwe inspiratie.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige voorbeelden zijn er met deze teksten gemaakt. Leuk ook dat Boukje het voor een geboortekaartje heeft gebruikt. Weer eens wat anders.
    Ik vind het ook handig dat het een Nederlandse en Engelse tekst is. Zelf vind ik Engelse teksten erg leuk/mooi, maar er zijn ook mensen die alleen de Nederlandse teksten willen. Voor ieder wat wils dan!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De dames hebben mooie kerstkaarten laten zien met de teksten en mooie geboorte kaartje.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alle kaarten bekeken, goede ideeen om na te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een inspiratie weer... Op sommige dingen was ik nooit opgekomen. Leuk om dat dan te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige creaties dames!
    Ik heb weer genoten van de bloghop.
    Bedankt hiervoor.
    Veel inspiratie op gedaan. Ik verwonder mij toch altijd weer dat je met mallen toch zoveel verschillende dingen kunt doen!
    Soms kom ik er niet eens op. In de toekomst een mal maar eens goed bestuderen wat je er allemaal mee kan.lol
    Fijne dag verder.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb super mooie creatie's gezien tijdens de bloghop gefelciteerd Dames voor de leuke ideeën met de mooie materialen !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke hop weer met ontzettend leuke en inspirerende kaartjes van het team! Ik heb trouwens pas de Dennenboom gekocht dus hop ik niet mee voor de prijs. Bedankt voor de leuke ronde! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat was weer een rondje genieten! Natuurlijk hoop ik weer op de materialen, zoveel inspiratie weer opgedaan! Aftellen weer tot het volgende bloghop! :)
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Of ik zin heb in een bloghop? Jullie hoopten van wel nou reken ook maar van wel! Ik vind het altijd erg leuk om al die inspirerende kaarten of projecten voorbij te zien komen!ook dit keer weer met veel plezier meegedaan aan de bloghop! Wat hebben jullie weer mooie dingen gemaakt zeg! Hopelijk kan ik ook zulke mooie dingen maken als ik dit zou winnen! Ik ga 👍 👍 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om te zien al die verschillende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. het was weer een inspirerende bloghop, weer heel veel moois gezien, altijd tof om de vele voorbeelden te zien! Dankjewel!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke bloghop en weer veel inspiratie opgedaan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijke kerstkaarten, en veel leuke ideeën met de teksten.
    Heb er van genoten.
    Gr sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaarten gemaakt door het DT en een ieder
    heeft op z'n eigen manier de tekstmallen op een prachtige manier
    gebruikt! Ik heb weer erg genoten van de bloghop bij de dames!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een inspiratie en mooie kaarten allemaal zeg! Heel leuk om te zien hoe iedereen de mallen gebruikt heeft. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dank je wel allemaal voor de superleuke voorbeelden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke voorbeelden en super leuke kaarten.
    Erg leuk zo weer de inspratie op een rij.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige bloghop met inspirerende ideeen. En wat mooi om te zien dat zo'n mooie tekst net iets xtra's geeft aan je kaart en hem daardoor helemaal af maakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Sjonge, wat een leuke kaarten heb ik gezien!!
    En zo verschillend ook.
    Ik hou ervan, sommige CAS, sommige voller, maar allemaal even mooi.
    Leuk om zo'n rondje te maken.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuke en mooie bloghop allemaal stuk voor stuk prachtige kerstkaartjes.
    Een blogrondje met volop inspiratie...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb weer prachtige kaarten voorbij zien komen, bedankt weer voor de inspiratie dames.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat was weer een mooi rondje inspiratie.
    Nu snel zelf aan de slag met de tekstmallen voor een voorraadje kerstkaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo veel inspiratie en leuke ideeën !! Bedankt voor deze blog hop !!
    Het was zo gaaf om te doen...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. het was weer leuk om al die verschillende stijlen kaarten te zien
    groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw. Wat was er weer een hoop inspiratie. Ik heb het weer lekker opgeslagen om te kunnen gebruiken :)
    Fijn weekend!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een super leuke bloghop met al die leuke kaarten en ideetjes.
    Groetjes en een fijne weekend, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het is weer een heel leuké bloghop. Mooie kaarten en weer inspiratie opgedaan.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Het was weer een leuke blogh. Ik heb weer verschillende ideetjes opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zo, ben d'r een paar dagen mee zoet geweest, maar ik ben rond ;-) Wat een feestje was dat weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een superleuke ideeen en inspiratie hebben de dames ons weer gegeven met deze bloghop. Dank jullie.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtige kaarten dames, heel mooi die teksten

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Superleuk bloghop weer. Mooi om te zien wat iedereen met dezelfdestansen maakt!! Ik blijf fan.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke bloghop. De complementen aan het team, zoveel verscheidenheid met dezelfde stans. Weer veel ideen opgedaan. Bedankt.
    Groetjes Stieneke.

    P.S. Ben gelijk volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Een super leuke bloghop!
    Ik heb weer veel ideeën gekregen, van al dat moois wat ik gezien heb.
    Geweldig leuk om alle verschillende creaties te zien van het DT Team.
    Dankjewel!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat een leuke Bloghop. weer leuke ideeën opgedaan.
    Bedankt.
    Fijne avond
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Great bloghop. Thanks for the wonderful inspiration.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  51. amazing bloghop and thank you for great inspirations from DT.

    BeantwoordenVerwijderen