donderdag 22 juni 2017

Bloghop: de allermooiste ijsjes

Gisteren is officieel de zomer van start gegaan en het weer hier in Nederland is de afgelopen dagen ook geweldig zomers geweest. De start van de zomer vieren we met een heerlijk ijsje! Met de Creatables Ice Cream (LR0365) stel je zelf je ijsje samen. Wat vind jij het lekkerst? Een bolletje chocolade ijs of toch liever een paar bolletjes fruitijs. Of ga je toch voor een softijsje?

Ice Cream
(LR0365)
Een aantal dames van ons design team is met deze overheerlijke mal aan de slag gegaan om jullie goed in zomerse sferen te brengen. En misschien koel je er ook wel een beetje vanaf. Lees eerst even de spelregels hieronder door en doe mee:
  • De bloghop loopt vanaf donderdag 22 juni tot en met zondag 26 juni.
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een leuke reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 26 juni deze prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)


Met deze zonnige set bestaande uit de Creatables Ice Cream (LR0365), Creatables Beach Chair (LR0364) en het papier bloc Côte d'Azur (PK9146) maak je echte strandkaarten. Je kunt het winnen met deze bloghop door bij iedereen een leuk berichtje achter te laten.

We beginnen dit keer bij : 


Veel plezier met kijken naar al het moois en tot zometeen terug hier op het blog.


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

44 opmerkingen:

  1. Been on all the blogs on this bloghop. Thank you so much to the design team for sharing such wonderful projects! This is really a die to die for!
    Thanks xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloghop! Je krijgt gewoon zin in alle ijsjes op de fantastisch mooie kaarten gemaakt door het DT team! Iedereen langs gehopt en veel inspiratie opgedaan. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat toch leuk om te zien hoeveel verschillende ijsjes er te maken zijn met 1 en dezelfde mal.
    Het DT heeft zijn best gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige mallen zijn het weer! Super leuk om te zien wat jullie dt er weer van gemaakt heeft, zoveel verschillende ijsjes! Helemaal met dit weer (het is een graadje of 30)zien ze er allemaal uit om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat komt wel goed uit deze hop met dit prachtige warme weer...mmlekker een ijsje hihi
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb weer een rondje genoten, nu op de naar de ijssalon hahha

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing projects! Thanks for the inspiration! I completed the hop and left comments on each lovely project!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige zomerse kaarten zijn er gemaakt door het DT, met de ijsjes. Leuk ook om te zien, dat er zoveel verschillende ijsjes gemaakt kunnen worden, met één mal.
    Ik denk dat ik weet wat ik straks eet!!! Alleen of ik zoveel ijsjes/bolletjes op kan, die er bij sommige op de kaart staan, weet ik niet!!! Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle 6 dames bijlangs geweest. Hele mooie verschillende creaties.
    Goed geplande bloghop. Met dit prachtige warme weer snakt iedereen naar zo'n heerlijk ijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerste keer dat ik mee doe en dat ga ik zeker meer doen....krijg er zoveel inspiratie van...Stuk voor stuk prachtige kaarten... Genieten met een hoofdletter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb gehopt en SNAK naar een lekker ijsje whahaaa!!
    Wat een gave creaties van de DT-dames, dikke pluim!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb niet helemaal de juiste volgorde aangehouden, maar heb ze wel allemaal gehad. Ik hoop dat dat niet erg is. Ik vond het een schitterende bloghop,weer veel ideeën opgedaan. En heb nu echt zin in een ijsje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke mal! Met dit zomerse weer een geweldige bloghop gepland. Echt erg mooi om te zien wat iedereen zo bedenkt met deze mal, qua kleur en aankleding van het kaartje. En nu tijd voor een verkoelend ijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was een heerlijk zomerse bloghop met allemaal supermooie kaarten! Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige voorbeelden die goed passen bij dit hete weer. Superleuk en inspirerend al zal ik even moeten wachten met knutselen omdat alles is ingepakt voor onze verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Yummie yummie yummie, na het zien van al dat lekkers wil ik toch echt een ijsje in mijn tummy. Genoten heb ik van al dat hoppen maar mijn ijstrek is nu niet meer te stoppen. Dus als je me kwijt bent, sta ik in de rij bij een echte ijstent....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat hebben jullie er weer een prachtige blog hop van gemaakt. Het zijn allemaal TOP kaarten geworden. Weer veel inspiratie met ditwarme weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer veel leuke ideeen om te maken met deze mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat 'n gezellige blog hop je wordt er gewoon vrolijk van.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het was een zeer lekkere en heerlijke Blog Hop, ze zagen er goed uit de ijsco's maar ga nu wel verder zit nu vol.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat waren allemaal leuke kaartjes en toppunt was bij mijn laatste stop in de bloghop reed de ijskar voorbij ! Hmmmm lekker ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk is dat altijd weer zo'n bloghop dan zie je zulke dingen voorbij komen. Dank jullie wel weer allemaal.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke bloghop weer en helemaal toepasselijk op deze zomerse dag! Heerlijke ijsjes heb ik gezien, gave kaartjes, stuk voor stuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijke ijsjes zag ik voorbijkomen. Leuk hoeveel verschillende toppings je kunt verzinnen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou, na deze bloghop heb ik helemaal zin in ijs! Wat een leuke voorbeelden met 1 stans. Helaas is de plaatselijke ijssalon om 21.00 uur al dicht gegaan! Maar van jullie voorbeelden heb ik gesmuld!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige zomerse kaartjes hebben de designmeisjes gemaakt...zo een heerlijke ijsjes zijn er voorbij gekomen ...dat ik er nu zelf eerst een ga halen uit de vriezer hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldig team...ze hebben zich weer van hun beste kant laten zien...ik heb genoten van al dat lekkers wat er voorbij kwam...
    dit was weer een overheerlijke bloghop.

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke mal .prachtige werkjes hier je mee kunt maken .ik ben klaar met mijn ronde

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat was een lekkere bloghop met deze leuke ijsjes ze zijn om op te eten ik heb genoten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een vrolijke verfrissende bloghop heb ik net gedaan! En ja, ik heb net een overheerlijk ijsje op!
    Bedankt allemaal voor de leuke ideeën! Groetjes van Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het water loopt me inmiddels in de mond, na het zien van al die lekkere ijsjes!
    Ik vind het super leuk zoals jullie ons hebben geïnspireerd met dit fantastische ijsje. Op ieder blog weer een mooie en vrolijke creatie. Ik wil jullie bedanken voor alle creatieve ideeën!
    Fijn weekend toegewenst,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. schitterend thema voor een bloghop bij deze exotische temperaturen!
    Zo supermooi al die verschillende lekkere creatie(fje)s van alle MD-DT-collega's. Jammer dat het al zo laat is, anders lustte ik vast nog een ijsje! Dankjewel voor al die prachtige inspirerende crea's!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super mooie kaarten hebben jullie allemaal gemaakt.
    De een nog mooier dan de ander.
    Ik heb de ijsjes-mal ook dus ik ga hem gauw maar eens even een keer weer gebruiken.
    Heb nu genoeg inspiratie opgedaan. ;-)
    Bedankt voor de leuke ideeen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Iedereen super bedankt voor de ijsjes-inspiratie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige voorbeelden met het ijsje heb ik gezien! Superleuk bedacht voor het begin van de zomer!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  37. All cards are great inspiration, thank you,Iva

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een superleuke bloghop deze keer, past heel goed bij deze zomerse periode!
    Al de ijsjes zien er gelikt uit!
    Ik heb veel inspiratie opgedaan, nu nog het malletje winnen, dan kan ik ook aan de slag!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ohh wat een leuke bloghop,past zo bij het weer van afgelopen week de dame's hebben goed hun best gedaan om ons te verleiden om snel naar de ijscoman tegaan en wat mij betreft is het gelukt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een leuke hop met volop inspiratie ....
    Hele leuke ijsjes zie je voorbij komen om te smullen zijn ze....
    Ik heb alleen een kleine opmerking......
    De hop loopt van donderdag 22 juni tot en met zondag 26 juni
    En de verloting wordt maandag 26 juni bekend gemaakt.....hoe doe jij dat? Hihihi zal vast zondag de 25ste moeten zijn hè

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Weer een leuke bloghop met mooie creaties,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Delightful hop! I love everyone's creations with this fun Ice Cream set of dies! Great cards for summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. I just love your bloghop, so many fantastic inspirations and great ideas how to make ice cream, thank you very much.

    BeantwoordenVerwijderen