donderdag 28 juli 2016

All that glitter


Deze keer ben ik lekker met glitters aan de slag gegaan. Vanwege het zomerse weer van de afgelopen weken moest ik meteen aan ijsjes denken. Daarom hebben de ijsjes een prominent plekje gekregen op mijn kaart. Ik nam een dubbele blauwe kaart van 13,5 x 13,5 cm. Hierop plakte ik een stuk wit cardstock van 13 x 13 cm. Daarna ben ik met het schudgedeelte begonnen. Snijd hiervoor een stuk designpapier van 12,5 x 12,5 cm uit en stans hieruit twee verschillende maten van de paspartouts. Bewaar alleen de buitenrand en het middelste gedeelte. Plak een stuk mica met dubbelzijdige tape op de buitenrand. Plak het middelste gedeelte in het midden van het mica. Plak nu 3D-foamtape op de buitenrand en achter het middelste gedeelte en vul je schudkaart met discodip en glitterconfetti. Plak dan je dubbelzijdige kaart hier tegenaan. Stans de ijsjes uit cardstock en glitterkarton. Plak de onderdelen met 3D-foamblokjes op je kaart. Stempel een tekst op een strookje designpapier en niet hem vast. Versier je kaart als laatste nog met wat glittersteentjes. Je kunt in je kaart nu een tegoedbon voor een ijsje stoppen. Er is met zulk zomerweer altijd wel een reden om een ijsje te gaan eten.

Gebruikte materialen:

Passe partouts
CR1359
Tegoedbon
CS0972
Driftwood
PK9134
Ice Cream
LR0365












Glitter paper Silver CA3122
Glitter paper Blue CA3125

Groetjes, Sanne

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.