vrijdag 15 juli 2016

Baby Shower




Hallo allemaal, vandaag mag ik jullie weer iets laten zien en heb verschillende baby shower ideetjes gemaakt. Ik heb het mooie designpapier van Eline's babies gebruikt, wit en lichtblauw kaartkarton en distress inkt (stormy sky en tattered rose ). Stans alles uit en bewerk met distress inkt. De randen van het designpapier zijn ook met distress inkt bewerkt. 



De prikker kan je gebruiken voor cupe cake, marshmallow of fruit. Het rondje is aan de achterkant vast gezet met plakband en daar weer een rondje over geplakt voor de afwerking. Voor het snoepzakje het vierkant in een punt vouwen en met twee nietjes vastnieten. Het blauwe karton en designpapier zijn schuin doorgesneden en aan de voorkant en achterkant geplakt. 

Voor de slinger heb ik het lint op de witte cirkel geplakt en daar de blauwe en de designpapier cirkel opgeplakt. De cirkel die ik voor het designpapier heb gebruikt, heb ik aan de buitenkant nog een keer omgetrokken met potlood en uitgeknipt. Dan heb je een mooi klein randje onder het designpapier rondje. De vlindertjes heb ik afgewerkt met kleine plakpareltjes.
De uitnodigingskaart is 13,5 x 13,5 cm blauw vierkant van 13 x 13 cm designpapier 12,5 x 12,5 cm. 


Gebruikte materialen:

Basic Round
CR1331

Basic Square
CR1332
Alfabet
 COL1350
Eline's handlettering
EC0159













Babies Blue
PB7049
Tekst Baby
LR0217
Butterfly
LR0261
Feet
LR0305
Crib
LR0346
Tiny's Butterflies
LR0356
Tassel Fringe
LR0391
Scalloped die & sentiments
COL1321




































Ik wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes,
Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.