donderdag 21 juli 2016

Bloghop: Deuren

We dagen ons Designteam weer uit voor de bloghop van deze maand! Deze keer hebben we gekozen voor de twee Creatable deuren. De LR0312 Vintage Door met hand- en -sluitwerk. En de LR0313 Stable door met het raampje erin. 




Het kan lastig zijn om een kaart niet om een plaatje op te bouwen, maar om bijvoorbeeld een mal zoals een van deze deuren. Ons DT laat weer geweldig goed zien hoe je dit goed kunt doen. Allerlei verschillende thema's en stijlen komen weer voorbij. Genoeg inspiratie!

Nieuwsgierig welke dames uit ons team iets hebben gemaakt? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:
  • De bloghop loopt vanaf donderdag 21 juli tot en met zondag 24 juli 
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een leuke reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 25 juli deze prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)


Deze keer verloten we speciaal voor alle thuisblijvers die niet op vakantie gaan een extra leuk pakket als je actief mee doet met deze bloghop. Natuurlijk met de beide deuren erin (LR0312 & LR0313) zodat je meteen aan de slag kunt met de verse inspiratie. Bij ons is de oplage van het blocje Driftwood (PK9134) al uitverkocht, maar de laatste exemplaren vliegen ook hard de winkels uit! We doen er eentje bij de deuren en een setje buxus om de potten bij de deur mee te vullen (CR1303). De set heeft een totale waarde van maar liefst € 33,-!

We hopen dat jullie er zin in hebben om te gaan hoppen? 
De eerste Designteam Dame waar je naartoe mag is:


Heel veel succes en vooral veel plezier!

We zien je zo weer terug :)



Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

58 opmerkingen:

  1. ik heb iedereen gehad behalve Hanny die was er nog niet op, kom later wel terug en laat ook weten dat ik haar heb bezocht,
    De DT dames hebben weer prachtige kaarten en stylen laten zien hoe je de deuren kunt verwerken.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ondertussen is de bloghop compleet!

      Verwijderen
    2. ja ben nu ook bij Hanny geweest en ook een super kaart zeg. alles nu gehad, dank je wel voor de hop.

      Gr Karin

      Verwijderen
  2. Idd, ik sluit me aan bij Karin...Hanny had haar deurtje nog gesloten...:-)
    Prachtige creaties dames!!!
    Een prachtige prijs, ik doe graag mee...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Hanny was er op uit met haar stoere motor...:-), met dit weer zeker doen...haha!!!
      Mooi kaartje ook van haar.
      Creatieve groetjes, Gaby

      Verwijderen
  3. Prachtige kaarten zijn er gemaakt .
    Stuk voor stuk erg mooi gemaakt.
    Leuk idee met de deuren.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke bloghop hebben jullie er allemaal van gemaakt!! Weer top ideeën zijn er tevoorschijn gekomen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ik heb ook fijn gehopt vandaag :-) Wauw zeg wat een super mooie creaties allemaal, mijn complimenten voor alle maaksters!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige designers heeft Marianne toch...ik heb me daar een partijtje prachtige kaartjes gezien....allemaal toppertjes ....SCHITTEREND gedaan dames....en natuurlijk ook weer veel inspiratie opgedaan....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor alle inspiratie! Leuk om de verscheidenheid van de DT leden te zien.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net de blog hop gedaan... wat je allemaal niet met een deur kan...zoveel leuke ideeën. Het waren prachtige creaties !! Alvast bedankt voor deze leuke blog hop!!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een geweldig leuke blog hop. Dank! Veel inspiratie opgedaan. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke ideeen allemaal maal in deze blog-hop. Heel leuk om te zien om wat je allemaal met deze mallen kunt doen.
    Groetjes can Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een topteam hebben jullie. Ik dacht voorafgaand aan de hop: hoeveel verschillende ideeen kun je nu hebben met deze deuren? Nou jullie hebben me enorm geinspireerd met de grote diversiteit aan leuke, prachtige en originele ideen op jullie blogs. Dank jullie wel daarvoor. Ik heb er enorm van genoten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke ideeën opgedaan en de dames hebben weer geweldige creatie's laten zien .
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very nice blog hop giving me plenty of inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaarten heb ik voorbij zien komen heb er van genoten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke bloghop is dit weer! Met supergave creaties en heel veel inspiratie!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creaties gezien met wat ik toch wel moeilijke mallen vond. Bedankt voor de inspiratie dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Done!Left a comment on each blogg. Such wonderful and creative cards from the DT.
    Thanks for the blog hop and for the chance to win.
    Groetjes, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke Creatie's gezien, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb weer genoten dames. Iedereen heeft weer super zijn best gedaan.
    Zo zie je maar weer hoeveel er mogelijk is met één en dezelfde mal!!!
    Bedankt voor de inspiratie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaarten hebben jullie allemaal gemaakt.
    Ik heb er echt van genoten, en heb zeker weer een beetje inspiratie opgedaan.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie creaties zijn er gemaakt door het team. Van strand, tuin, schuurtje en winterse/kerst tafereeltjes. Heel verschillend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohh wat een mooie kaarten heb ik voor bij zien komen, wordt er helemaal blij van.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Такие разные и такие великолепные. Все очень красиво и всем удачи. Творческих успехов.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het was weer erg leuk om rond te hoppen, wat een gave creaties zijn er gemaakt! Vooral de diversiteit maakt het de moeite waard om bij alle bloggers even een kijkje te nemen, het geeft echt inspiratie!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo, dat was weer een inspirerend rondje. Hele verschillende toepassingen, goed gedaan dames! Ik doe graag mee voor de prijs!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke bloghop! Erg leuk om te zien hoe iedereen de deuren verwerkt heeft! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heeft het DT team weer haar best gedaan....schitterende creaties ben ik tegengekomen en natuurlijk heb ik veel inspiratie opgedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zijn er weer mooie creaties gemaakt. Hele uiteenlopende, van kerst tot pensioen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik dacht bij het lezen: mwa, deuren... die zou ik niet zo gauw kopen. Maar als je dan ziet op hoeveel verschillende manieren je de deuren kunt gebruiken, dan ga ik daar toch anders over denken. Leuk weer al deze inspiratie!

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ga eens kijken wat er achter deze deurtjes afspeelt... Klop, klop, klop, deurtje 1 , doe eens open?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb een gezellig rondje gehopt en achter de deurtjes gekeken!!!
    Wat een prachtige creaties heeft het DT gemaakt. Allemaal ook zo verschillend. Wel leuk om te zien, dat er met dit mooie zomerse weer, ook winterse/kerst kaarten zijn gemaakt. Ik zie wel dat er met die deuren erg veel verschillende creaties gemaakt kunnen worden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb echt genoten van deze prachtige bloghop!👯 Wat een schitterende voorbeelden kwamen er voorbij😍❤, had er geen idee van dat je zulke diverse kaarten ermee kon maken! Echt te gek gedaan👌👍. Het was een feestje🎈🎉🎊 om doorheen te hoppen🐇🐇!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tjonge wat een schitterende prijzen gaan jullie weggeven. Dat is een prijs om de lange winterdagen (die hopelijk nog even duren) mee op te vullen en dus heerlijk mee te gaan zitten freubelen. Ik heb al enkele mooie voorbeelden gezien en ga snel even verder.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is weer een heerlijke bloghop waar ik echt even heerlijk voor ben gaan zitten.. Natuurlijk hoop ik nu dat ik het mooie pakket ga winnen :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. De bloghop blijf ik een leuk idee vinden en je krijgt weer inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Elke keer opnieuw kijkt iedereen zijn ogen weer uit.
    De blog biedt normaal gesproken al een deur naar nieuwe mogelijkheden met mallen, maar deze keer is dat wel heel letterlijk.😉

    Groot compliment weer voor de dames die de voorbeelden bedacht en uitgewerkt hebben. Elke keer iets nieuws bedenken is toch zeker niet eenvoudig.

    Ik heb weer genoeg leuke ideetjes opgedaan! Klein voordeel als docent dat ik de komende weken even genoeg tijd heb om er mee aan de sla te gaan😊

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb weer wat inspiratie opgedaan. Vooral de paardenstal, de kerst kijkdoos en de dubbele deuren brachten inspiratie. Hele leuke bloghop weer.
    Groetjes,
    Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Reacties
    1. haha ja, dat is om te zorgen dat het bericht bovenaan blijft staan Ellie ;)

      Verwijderen
  39. Nou, daar ben ik weer. Er zijn heel wat nieuwe deuren voor mij opengegaan en zeker nieuwe prachtige ideeën gezien! Heb een gave bloghop meegemaakt ... Top. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat zijn er prachtige en totaal verschillende kaarten gemaakt tijdens deze bloghop.
    Dit geeft veel inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke bloghop, van de paardenstal, het strand, de pensionering, de stoere man en natuurlijk de winterse sferen zo weer terug in mijn eigen stoel. Dit is ook een leuke vakantie ook al blijf ik thuis, maar door de kaarten kan ik toch mijn fantasie de gang laten gaan. Bedankt dames voor de verrassende bloghop. Ik heb ervan genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dank je wel voor alle mooie voorbeelden, heel veel inspiratie opgedaan met de mooie deuren...nu maar duimen !!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Die deuren doen het leuk, nog leuker dan ik dacht. Ik heb wel hele leuke ideeen opgedaan en zou er zo mee aan de slag gaan vooral in die nieuwste box mal, leuk als achtergrond. Wie weet, ik duim net hard mee als al die anderen die dit ook graag willen, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie en heel verschillende kaarten heb ik gezien, erg leuk gedaan.
    Een hele leuke en inspirerende bloghop.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk om zo verschillende ideeën te zien en op te kunnen doen bij deze 2 mallen en ook weer inspiratie op te doen. Hartelijk dank design team voor deze prachtige voorbeelden.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Weer een erg leuke blog hop. Het waren weer prachtige kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Weer een hele mooi bloghop! Wat hebben de designers prachtige kaarten. Gemaakt zo verschillend en zo leuk weer. Ik heb genoten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke verrassingen waren er te vinden achter al die deuren. Ik heb er van genoten. Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  49. thank you so much for amazing blog hop and for the chance to win your goodies.
    have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw! wat was dit rondje weer leuk. Jammer dat ik zelf de deuren niet heb want ik heb nu genoeg inspiratie haha.
    De doorkijkjes vond ik verrassend maar elk idee was weer zo anders!
    Top. Ik kijk al uit naar de volgende keer voor een dosis inspiratie :)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat veel verschillende leuke creaties met twee mallen! Erg leuk en weer volop inspiratie
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Zo ik ben rond en heb heerlijk buiten onder de luifel genoten van al de verschillende prachtige creaties met de deurmallen.
    Succes allemaal en een heerlijke zomeravond nog!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen