zondag 11 december 2016

Buiten in de kou


Er staat een kale sneeuwman buiten voor het raam zijn hoed, sjaal, wanten en bezem zijn nog binnen.

Neem een dubbele witte kaart van 14,5 x 14,5 cm met de vouw aan de bovenzijde leg het craftable raam in het midden van de voorkant van de kaart, plak hem voor de zekerheid even vast met verwijderbaar tape en stans en emboss deze. Knip een grote afbeelding uit het knipvel en plak deze aan de binnenzijde van de staande kaart.


Neem een strookje wit karton van 8 x 4,5 cm en ril deze op 1, 4 en 7 cm en vouw deze als een soort harmonicaatje en deze plak je na het versieren van je kaart onderaan tussen het voorste en achterste gedeelte van de kaart. Zo heb je een tentkaart. Achter raam heb ik mica met sneeuwvlokjes geplakt (kocht ik op de beurs) heb het raam met een klein stukje karton nog een keer gestanst en geëmbost en dan het hele kozijn eruit gesneden en er extra opgeplakt vond ik zelf mooier. Op het raam heb ik ook sneeuwhoekjes gemaakt van Viva Eiseffekt.
De guirlande is 3 keer gestanst, van èèn krans knipte ik twee stukken zodat het een guirlande vormde en de rest ervan en de andere kransen knipte ik in stukjes en plakte die op die eerste.
De kapstok is een tak van de box card waar wat zijtakjes afgeknipt zijn en op de bezem plakte ik wat strootjes, op de den en de guirlande deed ik met een kwastje wat Eiseffekt.

Gebruikte materialen:

Eline's Snowman
COL1413
Lantern (kaarsje)
CR1344
Christmas ornaments
CR1384
Wreath
CR1387
Card with a view
CR1389
Den
LR0379
Mix & Match bows
LR0448
Kerstwensen
CS0979
Silver
CA3127
Après Ski
PK9142
Tiny's background Winter
IT590




































Knipvel Tiny's background: Winter IT590

Papicolor kaartenkarton: ravenzwart (901), oranje (911), rood (918), hagelwit (930), donkerbruin (938)en dennengroen (950)
Kraft, Eiseffekt van Viva Decor, Mica, strootjes wit dun haakgaren (koordje losse haken voor de wantjes) en wit dun scrappers floss

Succes!

Groetjes van Anja

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.