dinsdag 13 december 2016

Pakjes in de kerstboom

Binnenkort is het weer Kerst en ook Oud & Nieuw staat weer voor de deur. Het is weer tijd voor pakjes in de kerstboom. Sommige mensen maak je vooral blij met een leuke giftcard voor bijvoorbeeld de bioscoop of een tuincentrum. Deze kun je leuk verpakken in de pillowbox van Marianne Design.


Ik stanste hem uit leuk houtlook-papier. De cijfers stanste ik uit designpapier en zwarte kaartenkarton. Ik plakte de cijfers iets verschoven op elkaar voor een leuk schaduweffect. Het jaartal plakte ik vervolgens op een strook witte kaartenkarton van 9 x 3,5 cm waarvan ik de hoekjes afrondde met een hoekponsje. Ik plakte de witte strook vervolgens op een iets grotere zwarte strook. Eerst knoopte ik wat touw om de pillowbox en daarna plakte ik de strook met het jaartal erop. De strik stanste ik uit designpapier en maakte ik met een kleine gouden splitpen aan elkaar.


Als laatste versierde ik de pillowbox met wat gouden steentjes. De tekst stempelde ik op een los kaartje.

Gebruikte materialen:

Elegant numbers
COL1418
Pillow box
CR1386
Kerstwensen
CS0979
Apres Ski
PK9142
















Groetjes, Sanne

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.