donderdag 22 december 2016

Kerstvakantie Puzzeltocht


Deze maand hebben we vanwege de Kerstvakantie geen bloghop. In plaats daarvan hebben we een puzzeltocht uitgezet over het Inspiratie Blog!

Wat houdt dit in? We hebben in totaal 9 letters verstopt hier op het blog die samen een woord vormen. Je herkent de puzzelstukjes aan hun vrolijke kleurtjes. Je hebt de hele Kerstvakantie de tijd om te gaan zoeken en je antwoord in te sturen en kans te maken op het geweldige prijzenpakket.
Meedoen kan tot maandag 2 januari 2017.

Goed zoeken hier op het blog! Je zult niet helemaal naar het begin van het Inspiratie Blog hoeven, want zo ver zijn we niet terug gegaan met verstoppen.

We zullen je een kleine hint geven...

Het is een blij woord


Als je alle puzzelstukjes hebt verzameld en je denkt het mysterie woord te weten kun je deze met onderstaand formulier naar ons insturen.

Onder alle goede inzendingen verloten we dit spetterende prijzenpakket t.w.v. € 100,-!!

In week 1 maken we de prijswinnaar bekend.

35 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Ik wens iedereen ook hele fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2017 toe.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat een gaaf idee en een super prijs erbij. gaaaaaaaaaf
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer eens een origineel idee. Lekker aan het puzzelen geweest. Leuk om alle creaties weer voorbij te zien komen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk .Ik ga aan de slag met de puzzel.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk flink aan het puzzelen met de letters :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, ik ga lekker speuren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, dat was flink speuren, maar wel weer heel veel mooie dingen gezien. Het woord gevonden en ingestuurd en nu maar flink zitten duimen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gevonden en.....ingestuurd. Leuk idee deze puzzeltocht over het blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke puzzel en fantastische prijs. Leuk om alle mooie creaties weer langs te zien komen. Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een creatief 2017,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee als vervanger voor de bloghop.
    Ik heb de letters gevonden en ook mijn oplossing ingestuurd.
    Ik wens jullie via deze weg een goed, gezond en creatief nieuw jaar toe waarin we elkaars creativiteiten maar weer mogen bewonderen en ons daardoor doen laten inspireren.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor deze leuke puzzel!
    Inmiddels oplossing verstuurd.
    Veel plezier met de feestdagen, en een goed en gezond 2017!
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé, dat is een leuk idee! Ik heb gespeurd en gevonden: nu duimen!

    Goede feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te doen en ik heb weer leuke creatie's ontdekt die ik vergeten was.
    Fijne feestdagen Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel erg leuk idee, weer vele mooie creaties bewondert, viel nog niet mee om de puzzelstukjes allemaal te vinden, maar ik denk dat het me gelukt is, voor iedereen fijne feestdagen en een gelukkig maar vooral een gezond en creatief 2017...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig heb flink moeten zoeken maar heb het gevonden en weer veel leuke ideeën opgedaan en nieuwe mallen en stempels op mijn verlanglijstje.
    Hele fijne feestdagen voor iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne Kerstdagen.
    Was vergeten tezeggen gisteren toen ik mijn bericht doorstuurde, dat het inderdaad een hele puzzel is maar had het gevonden na 3 uur zoeken.
    Maar weer heel veel kaarten/ creaties weer opnieuw gezien en ook weer heel veel mallen dat ik denk ja die moeten toch ook op mijn lijstje staan...........super om het weer allemaal tezien dank je wel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hele fijne kerstdagen en wat leuk deze puzzel. Het is gelukt met het woord vormen.
    Prachtige creaties heb ik zojuist voorbij zien komen en krijg daar heel wat leuke ideetjes van.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee zeg, deze puzzeltocht. Heb inmiddels de letters gevonden en gelijk wat inspiratie opgedaan.

    Fijne dagen en alvast de beste wensen voor een gezond en creatief 2017!

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het kostte wat moeite maar het is toch gelukt en nu maar duimen.
    Ben wel weer op wat ideetjes gekomen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukt, weer heel heel veel kaarten gezien. En de laatste letter was wel heel goed verstopt. Kwestie van verder kijken haha. Bedankt voor alle leuke creaties en een creatief jaar gewenst. Dan zien wij weer mooie voorbeelden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is niet een twee drie gevonden lees ik maar ik ga mijn best doen! Leuk idee! Groetjes en tot later, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee zeg! Zo zie je al die prachtige kaarten weer en het zijn er veel. Wauw! Ben benieuwd naar de creaties van 2017...........
    Ik wens iedereen een goeie roetsj zoals ze dat hier in Limburg zeggen, oftewel een heel gezond en creatief 2017 gewenst!
    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb ik weer veel mooie creaties gezien.
    Ik zie uit naar al het moois wat ongetwijfeld weer getoond gaat worden in het nieuwe jaar.
    Veel succes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf om zo door het blog te struinen! Goede jaarwisseling en een nog betere start van een nieuw inspiratie jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om op deze manier het hele blog af te speuren.
    Zo kom je weer prachtige creaties tegen.
    Ik heb er van genoten en lekker mee gepuzzeld.
    Een hele goede jaarwisseling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk hoor!!Ook van mij een goede jaarwisseling gewenst.
    (ik denk dat ik per ongeluk 2x ingestuurd heb....)
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke dingen ben ik zo weer tegengekomen. Gelukkig heeft mijn man meegeholpen anders was ik er nooit doorgekomen :P. En echt een heel leuk idee zo'n puzzeltocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het was wel even speuren maar geweldig om alle blogposten weer even bij langs te gaan er staat zulke prachtige inspiratie op jullie blog. Heel veel creativiteit toegewenst voor 2017 ik geniet enorm van al jullie inspirerende voorbeelden.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Rita Meekel-Rombouts1 januari 2017 om 20:04

    Het kostte even wat moeite (4 dagen speuren), maar ik denk dat ik het woord heb gevonden. Ik wil vanaf nu iedere maand meedoen met de bloghop, wat een leuke creaties heb ik voorbij zien komen. Eén woord: GEWELDIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zat vanavond een beetje rond te kijken om ideetjes op te doen om morgen aan de slag te gaan. Kwam hier terecht, wat een leuke kaarten komen er voorbij. Genoeg inspiratie...
    Het was wel even zoeken naar de letters, maar volgens mij ben ik er uit. En dan ook nog de kans om een leuk pakket van Marianne Design te winnen.
    Zie dat ik nog op tijd ben om nog in te sturen op de eerste dag van het nieuwe jaar. Daarom voor iedereen een heel gelukkig en creatief 2017 gewenst!

    Liefs Renate**

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk initiatief was dit ! Ik wens jullie een heel fijn en creatief 2017 ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen