donderdag 23 februari 2017

Bloghop: Rubberen Eendje


Rubberen Eendje
LR0333
Deze maand gaat de bloghop over het Rubberen Eendje LR0333 uit de Creatable serie. Deze mal is veelzijdiger dan je denkt. En met de patroontjes die Anja Zom al eens voor ons heeft uitgewerkt des te meer. Zo kun je allerlei soorten badeendjes maken. De patronen kun je terug vinden bij de downloads op onze website of direct downloaden hieronder:


 Download hier de patronen voor het Rubber eendje LR0333
Download hier de patronen voor het Rubberen Eendje LR0333
In de Februari collectie is een liedjes stempel van ‘Alle eendjes zwemmen in het water’ (CS0984) en een kleine stempelset met komische teksten (CS0985) waarbij we het woord ‘eendje’ gebruikt hebben uitgekomen. Met het Rubberen eendje LR0333 en deze stempels kun je allerlei soorten kaarten maken. Wat een aantal dames uit ons Designteam aan jullie gaan laten zien tijdens deze bloghop. Allemaal met een andere techniek en eigen stijl. Nieuwsgierig wat ze deze keer hebben gemaakt? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:
  • De bloghop loopt vanaf donderdag 23 februari tot en met zondag 26 februari.
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een leuke reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 27 februari deze prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)



Ook deze keer verloten we weer een leuke prijs onder alle deelnemers die overal langs zijn gehopt en een berichtje hebben achter gelaten. Natuurlijk krijg je het Rubberen eendje om zelf uit te proberen, het vrolijke papier van het Mixed Media bloc Colorful PK9140 en als extraatje de nieuwe Ketting Craftables CR1392. 

 Als dat niet een extra leuke setje is om voor mee te doen deze maand!
Zijn jullie er klaar voor? Deze keer begint de bloghop bij:


Heel veel succes en vooral veel plezier!
We zien je zo weer terug op het blog. Laat dan een berichtje achter en maak kans op de mooie prijs!


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.
BewarenBewaren

54 opmerkingen:

  1. Ik ben bijna overal al langs geweest en wat heb ik ervan genoten zeg. Die teksten zijn zo leuk en wat kun je met zo'n eendje dan ontzettend veel kanten op. Het was echt fantastisch om te zien. Complimenten allemaal.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloghop, waar ik weer veel ideeën heb opgedaan. Prachtige creaties heeft het DT gemaakt. Leuk om te zien, dat er geen eentje de soort zelfde kaart heeft gemaakt. Je kan met deze mal veel kanten op.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petje vaf voor de DT dames!
    Ze hebben allemaal prachtige creaties gemaakt met dit eendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beter een eendje dan geen eentje was mijn gedachte toen ik al deze mooie creaties voorbij zag komen. Wat een leuke idee-en doe ik op met deze mal, een paar creaties sprongen er uit, met die idee-en zou ik zo mee aan de slag willen gaan, zo leuk dat ze waren. De stempels heb ik al maar deze mal zou er supergoed bij kunnen. Wie weet schaf ik na deze bloghop deze mal toch nog aan wat hij is leuker dan leuk, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb volgens mij bij iedereen een reactie achtergelaten, wat zijn er weer supermooie voorbeelden gemaakt, petje af voor iedereen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creaties heb ik gezien was genieten hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een inspiratievolle bloghop, leuk om eens thema's te zien, waarvoor ikzelf het eendje niet zou kiezen. En die stempels zijn er zó leuk bij!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukw kaartjes hebben jullie allemaak gemaakt voor de bloghop! De eendjes hebben op elke kaart plezier! de varia op de eendjes is super.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wHhet was weer heerlijk zo te hoppen ...Dat heeft het designteam weer fantastisch gedaan...zoooooveel schattige eendjes tegengekomen al lopend en ook wel zwemmend....zo een schitterende creatie's , en daar heb ik zeker weer veel inspiratie mee opgedaan...
    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wunderschöne Karten und Arbeiten, danke für das tolle Blog Hop
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke bloghop hebben jullie er weer van gemaakt! Zo leuk om al die verschillende creaties te zien, en zo weer ideeën op te doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie verrassende kaarten, te gebruiken voor verschillende feesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een top creaties hebben de dames gemaakt.
    Er was er niet eendje niet leuk, allemaal prachtig gemaakt!
    En op zoveel manieren te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en verschillende kaartjes. Allemaal erg leuk om te zien en inspiratie op te doen!
    Groetjes Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Overal langs gehopt en wat een geweldig leuke kaarten. De badeend doet het erg goed op al deze projecten. Proficiat dames, heb weer veel inspiratie opgedaan. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Delightful hop! I loved seeing all the beautiful creations with these adorable ducks! Lots of great ideas on the hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke bloghop! De eendjes op alle creaties zijn stuk voor stuk schatjes en veelzijdiger dan ik dacht! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk al die eendjes op al deze blogs. Ik heb vaak getwijfeld of ik deze mal zou aanschaffen en jullie hebben me overtuigd. Jaja..deze had ik nog niet en dat komt niet vaak voor dat ik 'm niet heb ;-)
    Hij gaat op mijn verlanglijst want hij is veel te leuk. Dank jullie voor de ideeën.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Er wordt er hier eendje erg vrolijk van dat leuke beestje wat zeker hoog op m'n lijstje komt zo leuk al jullie voorbeeld chapeau dames .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het was een super gave eenden bloghop de DT hebben weer prachtige kaarten en creaties laten zien.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 'n hele schattige blog hop, met die eendjes.
    Met veel verschillende toepassingen.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful creations! Left a comment on each blogg.
    Thanks for the chance to win. I have my fingers crossed!
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een vrolijke bloghop, hele leuke, diverse creaties gezien, tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer een geslaagde bloghop. Leuke en mooie projectjes voorbij zien komen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele leuke bloghop met heel veel verschillende creaties en ideeen! Erg leuk!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke creaties heb ik voorbij zien komen bij het blog hoppen. Leuke ideetjes opgedaan. . Het team heeft erg hun best gedaan erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een ontzettend leuke bloghop was dit, heb ervan genoten en leuke ideeen opgedaan. Dank aan het hele team!
    Groetjes, ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk vind ik alle creaties ,super mooi.
    De mallen zijn schattig ,de stempels ook !!
    Leuk om alles te bekijken!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtige creaties heb ik weer gezien heb ervan genoten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind dat jullie allemaal prachtige creaties gemaakt hebben!
    We hebben weer nieuwe ideeën opgedaan!!Super!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De dames van het designteam kunnen er wat van
    stuk voor stuk hele leuke creatie's ...
    inspiratie genoeg opgedaan.

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superleuke voorbeelden dames!
    Ik heb weer inspiratie opgedaan! Bedankt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, vond het een geweldige bloghop. Zo zie je maar weer wat voor moois je kan bedenken met deze leuke bad eendjes mal! Hier had ik echt geen idee van dat ze zo leuk zijn! Vond ze wel leuk al maar nu geweldig leuk! Dankjewel voor het al het moois op jullie bloggen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke bloghop was dit weer. Nadat de stempels uitgekomen waren zelf ook weer met het eendje aan de slag geweest is toch wel errug leuk. Bedankt weer voor deze inspiratie dames...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beheersing blijkt niet mijn sterkste punt te zijn. Ik dacht: ik hop morgen wel naar de overige blogs. Maar dat is niet gelukt. Ik word erg vrolijk van de kaartjes en de leuke teksten. Bedankt weer voor alle ideeën! Was leuk om te hoppen :) Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super leuke Crea's gezien, dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat gaaf om te zien hoeveel verschillende versies er gemaakt zijn van 1 mal. En wat wordt je ontzettend vrolijk van al die eendjes! Dank jullie wel voor jullie inspirerende creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Weer genoten van de bloghop, wat is het leuk om te zien wat er allemaal met de eendjes gemaakt is, zelfs een bruidspaar. Bedankt voor de mooie kaartjes.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh gosh, such wonderful scenes and gift ideas, never thought, represent so sweetly and I love these cute ducklings, so versatile, reminding my childhood days with duckling stories! Wish I could win!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een feest om zoveel verschillende eendjes te zien zwemmen.
    Wat heeft het team er weer een vrolijke boel van gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik heb ontzettend genoten van de verschillende kaarten maar toch zelfde thema. Het heeft me zeker op ideeen gebracht en sla ze op als inspiratie, sommige bloggen hebben me doen beseffen dat je meer kan dan met de 'basis' van een product... en als beginneling heb ik zelfs een aantal dingen geleerd als beginneling. Waar ik zelf heel blij mee ben dat er niet alleen een stansdie is maar ook bijpassende lijn met stempels en teksten bijvoorbeeld; dat maakt het nog meer completer, sprankelender en af! Dit was mijn eerste bloghop ooit maar ik ga vaker mee doen, bedankt allemaal voor de prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw wat een verscheidenheid was het dit keer weer aan kaarten en ideeën.
    Een hoop inspiratie is weer gepasseerd.
    En... de wishlist voor MD materialen wordt wéér groter en groter ;) zucht... (waar blijft mijn geld haha).
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat super weer zo'n bloghop!! 't Blijft leuk om te zien dat er zoveel verschillende creaties mee worden gemaakt. Gisteren zag ik bij Marleen al dat de bloghop er weer was maar nu de tijd om een rondje te maken. Het was weer genieten!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  44. thank you so much for super cute bloghop, such lovely inspirations!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuke ideeën en mooie kaarten gezien bij deze bloghop.
    Compliment dames.
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik heb mijn rondje gedaan en wat een verschillende creaties zijn er gemaakt.
    Prachtig gedaan dames
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtig wat hebben jullie allemaal weer super mooie kaarten gemaakt.
    Ik heb er echt van genoten, en heb zeker weer een beetje inspiratie opgedaan.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Tjonge zeg, wat hebben jullie weer een werk van deze bloghop gemaakt!
    Ik blijf het altijd zo verrassend vinden dat je met één product zoveel kunt variëren. Jullie hebben het eendje goed in de schijnwerper weten te zetten, en ons daarmee weten te inspireren..top hoor dames!!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zo dol op eendjes,...dus dit was echt smullen hoor, deze bloghop 😍. Geen straf om lekker rond te hoppen en geweldige ideeën op te doen. Bedankt voor jullie mooie creaties. Groetjes Divina

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Nou wat een leuke bloghop weer!
    En dames super leuke inspirerende creaties hebben jullie laten zien.
    Bedankt!
    Ook bedankt voor het download patroon voor de eendjes.Neem het meteen mee.
    Lijkt me super leuk om die te verwerken.
    Kwak, kwak is eendentaal voor de groetjes Crealientje. ;););)hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Crealientje! Je bent uit de willekeurige selectie de winnaar!

      Verwijderen
  51. It is fantastic how versatile this cutting die was used. As a beginner in cardmaking I am really impressed. Thank you for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wow wat veel inspirerende ideeën zeg! Gisteren op de hand hobbydagen beurs in Assen heb ik de eendjes meerdere malen in handen gehad, maar de stempels waren (bleek aan het eind) overal uitverkocht. Ik wilde die zien om een keuze te maken: stempels of snijmallen, maar nu wil ik ze gewoon allebei! Ik duim flink om deze eendjes te winnen en dan koop ik de stempels er zelf bij :-) Hoef ikook geen keuze meer te maken! Dank je wel voor deze leuke bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen