zondag 30 april 2017

Bloemenpracht


Ik heb deze romantische kaart gemaakt met mijn handgemaakte bloemen en gestempelde achtergrond. Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe layered stamps, ze zijn heel geschikt voor dit soort creaties.

De basiskaart is een dubbelgevouwen 20 x 17 cm stuk wit cardstock. Ik heb een stuk van 9,5 x 16,5 cm design papier uit het English Roses bloc erop geplakt. Met de stempels heb ik rozen en blaadjes gestempeld op een wit stuk cardstock van 8 x 15 cm. Ik heb dit op een 0,5 groter stuk wit cardstock geplakt en vervolgens samen op de kaart bevestigd. Vervolgens heb ik wat grote en kleine bloemen gemaakt. Ik gebruikte hiervoor wit mulberry papier. Toen mijn bloemen droog waren heb ik de bloemen geschikt - ik gebruikte hiervoor een doily, cirkel, groen sisal touw, blaadjes en prachtige roze rozen knoppen. Tot slot voegde ik wat kralen toe in de kleine bloemen en mijn kaart was klaar.

Gebruikte materialen:

LR0454
Anja's Butterfly
LR0457
Petra's Circle with Bird
LR0398
Build-a-Rose
CR1360
Basic Passepartout Round

CR1386
Pillow Box
PK9143
English Roses
TC0855
Tiny's Rose (layering)






















Craftables Box Card (CR1374)
Mulberry paper white (RB2219)
Rose bud bright pink (RB2240)

Groeten,

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.