dinsdag 25 april 2017

You and me and a cup of coffee

Goede middag blogmaatjes,
Deze kaart heb ik gemaakt met de  super leuke thee/koffieset. Deze set is b.v. ook erg leuk om iemand eens uit te nodigen voor een high tea bij je thuis.



Ik heb hiervoor een hagelwitte Dutch Doobadoomal gebruikt die ik tegen de vouwlijn heb gelegd zodat er een dubbele kaart ontstaat. Uit narcisgeel heb ik de kleinere mal uitgesneden en op de voorkant geplakt. Stans uit hagelwit de grootste Basic Square en uit legergroen de kleinere.Veeg met een sponsje met wat groene inkt op het bovenste gedeelte van de Square en stempel hierin met zwart de tekst. Plak hieronder de halve Square.Stans uit hagelwit de etagère en uit roze, groen en geel het servies en de scones. Bewerk met witte pigment inkt. Knip de cupcakes uit het knipvel. Maak een strik van kant en plak alles op zoals op de foto. Plak als laatste wat bloemetjes in de hoek.
Hoop dat jullie hier weer leuke ideetjes uit kunnen halen voor eigen gebruik. 
Hele fijne middag en tot de volgende post

Basis Classic Square
CR1404
Tea for you
LR0462
Etagere & Macarons
LR0463
Tea for you 2
VK9557
You and Me
KJ1709


Groetjes, Thea

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.