zondag 16 april 2017

Vrolijk Pasen


Vrolijk Pasen allemaal! Daarom vandaag een vrolijk paaskaartje.

De basiskaart is een dubbele kaart van 13,5 x 13,5 uit groene kaartenkarton. Daarop plakte ik een stuk witte kaartenkarton van 13 x 13 cm. Daarop kwam een stuk designpapier van 12,5 x 12,5 cm. Ik niette het kippengaas uit zilveren glitterkarton erop. De paaseitjes stanste ik uit verschillende restjes designpapier en zwarte kaartenkarton.  Met 3D-foamblokjes plakte ik ze op. De kip en het kuiken stanste ik uit verschillende kleuren karton. Alle onderdelen plakte ik op met 3D-foamblokjes. De teksten stempelde ik op strookjes designpapier en deze niette ik vast. Zo hier en daar nog een stempeltje om het af te maken en klaar!

Gebruikte materialen:

Easter Eggs
COL1425
Eline's chicken family
COL1429
Chicken wire
CR1401
Vrolijk Pasen
KJ1705













Groetjes,
Sanne

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.