zondag 21 augustus 2016

Teatime


De winter komt er weer aan. Tijd voor thee-dates met lieve vriendinnen. Wat is er nou leuker om ze uit te nodigen met een zelfgemaakt kleinigheidje?

Ik heb een craft-zakje met venster gebruikt en ik heb hem gevuld met mijn favoriete thee. Voordat ik het zakje vulde heb ik hem al bestempeld, want als het zakje vol is, gaat dat niet meer zo goed. De bagtopper stanste ik uit mooi herfstpapier. Ik heb de 'Teatime'-stempel gestempeld met VersaMark, daaroverheen wit embossingpoeder gestrooid en de afdruk verhit met de heattool. Dan komt je afdruk mooi van het papier. De grote theepot heb ik op designpapier gestempeld met zwarte stempelinkt. Vervolgens heb ik de afdruk uitgeknipt en opgeplakt met 3D-foamblokjes. Ik hing het kleine theezakje met een stukje touw aan de bagtopper. Daarna heb ik de bagtopper om het craft-zakje geplakt. Het gave lint en stoere touw maken het zakje af.

Bag Topper Mug
CR1376
Canadian Fall
PK9138
Eline's Winterhuis Teatime
EC0131













EL8525 Ribbon Eline's Winterhuis

Groetjes, Sanne


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.