donderdag 22 september 2016

Bloghop: Kerst


Ondanks het lekkere zachte warme najaarsweer beginnen we al helemaal zin te krijgen om weer aan de slag te gaan voor de Kerst! We duiken er wel voorzichtig in met de bloghop van deze maand. Deze staat in het teken van de drie 'Filigree' Craftables.

Filigree Angel Heart
CR1283
Filigree Star
CR1284
Filigree Snowman
CR1285















Ook deze keer hebben weer een aantal van de DT-dames er iets prachtigs mee gemaakt voor jullie! Allemaal met een andere insteek en eigen stijl. Nieuwsgierig wat de dames hebben gemaakt? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:
  • De bloghop loopt vanaf donderdag 22 september tot en met zondag 25 september.
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een leuke reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 26 september deze prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)



Ook deze keer hebben we weer een mooie prijs om te verloten onder de bezoekers van de bloghop, t.w.v. € 18,00! We hopen dat jullie zin hebben om te gaan hoppen langs de deelnemende blogs? 
De eerste Designteam Dame waar je naartoe mag is:


Heel veel succes en vooral veel plezier!
We zien je zo weer terug op het blog. Laat dan een berichtje achter en maak kans op de mooie prijs!


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

45 opmerkingen:

  1. Prachtig wat een mooie dingen hebben jullie allemaal gemaakt.
    De een nog mooier dan de ander.
    Ik heb in ieder geval weer een beetje inspiratie opgedaan, en daar gaat
    het uit eindelijk om bij een bloghop.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer genoeg ideen opgedaan voor de komende Kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames....wat hebben jullie weer prachtige ideetjes naar voren gebracht....er zit wel wat bij voor mij....super leuk allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie blog hop hebben jullie weer van gemaakt, leuk al die ideeën die ik weer heb opgedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook lekker even rond gehopt :-) Wat een super leuke creaties weer zeg, mijn complimenten een hele leuke bloghop!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ein tolles Angebot mit dem Blog Hop, danke dafür
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben weer van de één naar de ander gehopt en heb weer genoten van als het mooi's dat de DT dames hebben gemaakt. Zo leuk weer om alle verschillende uitwerkingen te zien van dezelfde mallen. Knap werk dames!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk deze bloghop. Leuk dat er zoveel verschillende creaties gemaakt worden met de drie mallen. Complimenten aan het designteam.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat heb ik weer genoten van al die mooie creaties TOP hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great hop. So many beautiful projects.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de DT dames hebben mooie projecten laten zien en allemaal zo verschillend, super gedaan dames.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie projecten heb ik weer voorbij zien komen echt genieten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien wat je met de mallen kunt maken. Heel uiteenlopend prachtig. Genoeg mogelijkheden.
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het team heeft weer geweldige voorbeelden gemaakt. Op enkele ben ik echt helemaal compleet verliefd. Conclusie voor mezelf: ik wil die mallen!!!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukt! ik ben in de kerstsfeer en heb nu ook zin om kerstkaartjes te gaan maken!!
    erg leuk hoor!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Owh dit was weer super leuk om te doen, mooie leuke inspiratie voorbij zien komen...
    Bedankt dames..
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie blogronde gemaakt, Mooie inzendingen van het team.
    Ze hebben allemaal super gebruik gemaakt van de stansen.
    Veel succes! Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dames bedankt voor de inspiratie.
    Was erg leuk om te doen het bloghoppen.
    Nu aan de slag om een kaartje te maken.
    Groetjes en alvast een goed weekend.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I completed the hop! Beautiful projects featuring these lovely dies!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb gehopt en ik heb weer heel veel inspiratie opgedaan. Mijn complimenten aan alle DT dames. Jullie hebben er weer iets moois van gemaakt. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zo leuk deze hop. en allemaal zo anders..prachtige mallen.. bedankt. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is a very inspiring blog hop. All these ladys are great artists and have fabulous imagination.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dank voor de Super bloghop, prachtige creaties gezien en heb weer veel inspiratie gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt weer een mooie bloghop.
    Leuk om de oudere mallen op deze manier in the picture te zetten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer n super leuke bloghop met veel verschillende ideeën. En ze zijn allemaal erg mooi en leuk.
    Groetjes Sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Was weer superleuk om alle creaties te bekijken! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk om al die verschillende creaties te zien. Zo verschillend.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk hoor rondhoppen, gave creaties gezien. Zin om zelf ook al voor Kerst aan de gang te gaan. Bedankt voor de leuke ideeen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a wonderful hop with great projects.
    Thanks for the chance to win some great Goodies!
    Groetjes Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  30. volgens mij ben ik nu helemaal rond, en ik heb genoten van alle mooie creaties. Blijft leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen ding doet met een zelfde stans. Superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Rieni! je hebt de bloghop-verloting gewonnen!

      Verwijderen
  31. Hartelijk dank voor de inspiratie voor Kerstmis.Iva P.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, wat een ontzettend leuke inspiratie heb ik opgedaan tijdens deze bloghop. Ik ga snel mijn knutselspullen tevoorschijn toveren ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  33. gehopt... leuke kaarten... moet ook gauw gaan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo, ben d'r duizelige van, van dat rondje bloghoppen. Maar wat een boel leuke dingen heb ik gezien. Alle dames weer hartelijk bedankt voor de inspiratie, die ik met uitzicht op een heeeeeerlijk zonnig terras tot me heb genomen, hahaha. Kerst is leuk, maar ik ben blij dattut nog even duurt voor het zover is!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het team was echt op haar 'kerst-best' en zorgde voor veel oooh en aaah momenten. Heerlijk om de variaties te zien en allemaal mooi. Ik krijg er zin in......
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een prachtige kerst bloghop was dit!! Mooie stijlen gezien en iedereen heeft prachtige creaties laten zien!! Geweldig! Dankjewel!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige en zeer verschillende creaties zijn er gemaakt, heel erg mooi.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke bloghop, Leuk om te zien dat met dezelfde stansjes toch heel verschillende dingen gemaakt zijn. Veel inspiratie opgedaan bedankt!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super leuke bloghop was dit!!
    Dames wat hebben jullie weer prachtige kaartjes gemaakt!!
    Ik heb veel inspiratie opgedaan!!
    Bedankt.
    Creatieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het was weer een erg leuke en leerzame bloghop , heb veel leuke ideetjes opgedaan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De sneeuwpop heb ik ook en ik vind het moeilijk om hier een leuke kaart mee te maken. Door deze bloghop heb ik weer wat inspiratie gekregen. Het is leuk dat jullie steeds wat oudere mallen gebruiken voor de bloghop.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  42. amazing bloghop, great inspirations from DT!
    Thanks for the chance to win these great goodies!

    BeantwoordenVerwijderen