donderdag 15 september 2016

Party balloons


Ik ben helemaal gek op de nieuwe Mixe-Media-lijn! Niks moet, alles mag! Gewoon lekker losgaan met stempels. Het vrolijke papier zorgt al voor heel veel kleur, dus met wat zwarte en witte accenten maak je al snel iets gaafs. Je hebt vast al veel voorbij zien komen van deze nieuwe lijn, maar ik wil vandaag laten zien dat deze lijn ook heel gaaf combineert met de al wat oudere stempels. Ons buurmeisje Maud is 1 jaar geworden en ik vond de katten en vogels niet zo bij haar passen. Dus ik koos de grote stempel van de ballonnen.

Ik stempelde deze op een stuk designpapier van 9 x 16,5 cm. Ik heb de stempel vervolgens niet ingekleurd, maar versierd met Stickles en enamel dots. De rand van de afdruk versierde ik met enkele textuur-stempels in zwarte inkt en witte gesso. Ik stempelde de tekst op een strookje kraft en plakte dit met 3D-foamblokjes op. Het geheel plakte ik op een dubbele kraft-kaart van 9,5 x 17 cm. Als laatste versierde ik de kaart met een stuk twine en wat enamel dots. Lekker feestelijk en vrolijk en toch heel snel klaar.

Gebruikte materialen:

Eline's Handlettering Bold
EC0160
Texture stamp Ink
MM1605
Texture stamp Dots
MM1608
Mixed Media Colourful
PK9140
Cold as Ice
PL4511
Baby Pink
PL4512

























Clearstamp Hetty's border Balloons HT1605

Groetjes,
Sanne


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.