dinsdag 9 februari 2016

Vogelgids



Een pocket letter had ik nog nooit gemaakt en vond het echt een uitdaging om daar mee aan de slag te gaan. Het is een pocket letter van vogeltjes geworden die in Nederland te zien zijn. 

Voor ieder vogeltje heb ik voor de achtergrond de pocket letter stencil gebruikt en gestanst uit dessinpapier. Daarop een label gestanst uit wit karton. Het vogeltje is uit verschillende kleurtjes gestanst en eventueel bewerkt met stippels. De stippels heb ik gestempeld met Eline's brush set.
De achtergrond bij de kievit heb ik bewerkt met distress ink. Eerst een sjabloon geknipt van wolken, daarna het label bewerkt met dit sjabloon en distress ink stormy sky.
De vogelnamen heb ik getypt in Word en daarna uitgeprint.

De volgende materialen zijn gebruikt:

Nordic Winter
PK9128
Clearstamp Eline's Brush Set
EC0162
ATC & Pocket Letter Mal
PL6501
Collectable Eline's Birds
COL1392
Collectable birdhouse flowers (COL1306)
Collectable flower set (COL1323)
Collectable home sweet home (COL1333)
Craftable hart (CR1225) - ster van gebruikt
Craftable Grasrand (CR1355)
Craftable Circle & Flower stitch (CR1248)
Creatable Label en knopen (LR0188)
Creatable branch and flower 2 (LR0257)
Maritime rope (JU0949)
Silk lace blue (JU0922)
Lint Happy Birthday (JU0876)
Adhesive gems light blue & blue (JU0938)

groetjes,

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.