vrijdag 26 februari 2016

Zomaar, een bloemetje voor jou!



De prachtige vellen uit het paper bloc Country style gaven mij genoeg inspiratie om een bloemige kaart te maken........Op weg naar het voorjaar!


Ik heb de vergeet-me-nietjes gestanst uit hagelwit karton. De bloemen heb ik na het stansen bewerkt met distress ink tattered rose en wild honey. De stelen en blaadjes zijn bewerkt met distress ink peeled paint. De tekst "een bloemetje voor jou" heb ik 2 keer gestanst en verspringend op elkaar geplakt. De letters zijn na het stansen bewerkt met distress ink pumice stone. De kaart is afgewerkt met een strik en labeltjes. Op 1 labeltje is de tekst gestempeld.
Afmeting van deze kaart is 13,5 x 13,5 cm.

Neline heeft de volgende materialen gebruikt:

Country Style
PK9130
Craftable Tiny's Forget-me-not
CR1307
Craftable Een bloemetje voor jou
CR1309
Craftable Basic Round
CR1331

Collectable Flower pot (COL1245)
Eline's sweet sentiments clearstamp (EC0152)
Silk lace pink (JU0921)

Groetjes,
Neline Plaisier

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.