vrijdag 4 november 2016

Sinterklaas cadeaudoosjes


Wat zijn de Pillowbox doosjes leuk! Ik ben nu aan de slag gegaan voor Sinterklaas, ze zijn leuk om te gebruiken als schoencadeautje bijvoorbeeld...

Alle doosjes zijn gestanst uit een bruine kraftenvelop. Daarna kun je ze op verschillende manieren bewerken. Met de nieuwe stempels voor Sinterklaas kun je zelf een dessin maken, hier heb ik bijvoorbeeld het liedje 'Sinterklaas Kapoentje' over het hele doosje gestempeld en daarna de '5'. Dit wil natuurlijk het makkelijkst als je het doosje nog plat hebt liggen. Als versiering heb ik een roset gebruikt met daarop een mijter gestanst uit rood en het goudkarton van Marianne.


Je kunt het doosje beplakken met dessinpapier, hier papier uit het bloc Après Ski gebruikt. Door hierbij gebruik te maken van de stans en de binnenvormen af te tekenen op je papier, heb je precies de goede maat! De '5' is hier gestempeld op een cirkel, die je met touw om het doosje strikt. De staf is uit goudkarton gestanst en achter het label geplakt.


Bij dit doosje heb ik een venster gemaakt. Bij de Pillowbox zitten allerlei extra stansen om te versieren, leuk! Ik gebruikte het kleine hart om het venster te maken en de grotere maat om het mica te snijden, die kun je er zo achter plakken!


Ik heb nu pepernoten in het doosje gedaan, maar met het woord 'December' die bij de Sinterklaasstempels zit, kun je er natuurlijk ook een Kerstdoosje van maken... of voor een jarige... Dit zijn nog maar een paar ideeën, er borrelt nog meer, dus hij komt vast nog wel eens voorbij, dit leuke doosje!

Gebruikte materialen:

Pillowbox
CR1386
Sinterklaas
LR0446
Rosette
LR0449
Vijf december
CS0982
Après Ski
PK9142
Gold
CA3126

























Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!
Groetjes Boukje.

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.