zondag 6 november 2016

Wintergroetjes


Superleuke producten zitten er in de november collectie. Weer leuk om gezellige winterkaarten mee te maken.
Al hou ik totaal niet van de winter.... op winterkaarten ben ik dol ;-) Heerlijk om tafereeltjes in de sneeuw te maken. Van deze sneeuw krijg je het immers niet koud!

De basis van de kaart maakte ik met card art Triptech 2 van Dutch Doobadoo. De mal heb ik overgetekend op wit karton en designpapier. Alles uitgeknipt, gerild, langs de randen wat crackle paint gesmeerd en alles opgeplakt. Voor het tafereel in het midden heb ik met de design folder het winter landschap gemaakt in wit karton. Verschillende laagjes uitgeknipt en alles wat verhoogd opgeplakt met 3d kit. Ertussen heb ik de ijsbergen en iglo gedaan die uit snow paper en grijs karton zijn gestanst. Een grote en 2 kleine pinguïns uit verschillende kleuren karton en designpapier gestanst en in elkaar gezet. De grootste pinguïn is aan het skiën. Aan de beide zijkanten staat een blauwspar die bedekt zijn met een laagje snowtex en sneeuwpoppen.  De sneeuwpoppen zijn gestanst uit verschillende kleuren karton en designpapier gestanst en in elkaar gezet. Aan de linkerkant zit een kleine sneeuwpop op de slee en aan de rechterkant staat de grote sneeuwpop. Bij de zijkanten ligt een laagje sneeuw die gemaakt is van foamball clay. Als laatste nog een winterse tekst gestempeld.

Gebruikte materialen:

Eline's snowman
COL1413
Eline's sleigh and flow
COL1415
Eline's pinguïn
COL1416
Eline's iglo and mountain
COL1417
Ski's and snowflake
CR1252
Spar
LR0378
Winter landscape
DF3421
Kerstwensen
CS0979
Après Ski
PK9142
Snowpaper
CA3104























Silver
CA3127













Heel veel plezier met het maken van de kaart!

Groetjes,
Tineke

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.