zondag 26 juni 2016

Boxcard Kerst over de top!



De boxcard is echt de mal van het jaar hoor!! Je kunt er zoveel kanten mee op. Het is een gloed nieuwe mal maar kan prima met oudere malletjes gecombineerd worden. Dus dan krijg je oud, nieuw en gloednieuw. Bij deze nu al favoriet bij mij!

Ik maakte een over de top kerstkaart. Ik heb de barn aangekleed met hulst takjes. Dit heb ik als volgt gedaan: scheur alle blaadjes van de takjes af. Zet langs het dak van de barn een kit randje en leg daar de afgescheurde blaadjes in, steek er nog wat takjes in. Plak tot slot nog wat strikjes en mini pompom (als besjes) op de lege plekjes. Het sneeuw effect heb ik gemaakt met Tipp-Ex. Is het iets te zwaar geworden plak dan twee schuurtjes op elkaar.
Langs de voorkant van de boxcard heb ik eigenlijk hetzelfde gedaan, alleen heb ik ook de takjes en lantaarntjes die bij de boxcard zitten er tussen geplakt.

Gebruikte materialen:

Barn
COL1406
Farmers fence
COL1407
Box card
CR1374
Punch die - Snowflakes
CR1335
Spar
LR0378
Snowy icicles
LR0392
Victorian Christmas
PK9125
























Collectable Eline's Reindeer (COL1369)
Creatable Hulsttakjes (LR0244)
Creatable Tiny's Pine cones (LR0286)
Pretty Papers bloc Rustic Wood (PK9124)

Groetjes, Irma

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.