dinsdag 14 juni 2016

Quilten


O, o, wat zijn er weer leuke dingen uitgekomen en die kun je natuurlijk weer prima combineren met oudere materialen zoals de Design Folder extra chickenwire.

Je kunt hier een leuke fleurige quilt van maken, kijk maar.

Hoe maak je dit?
Ga er maar even voor zitten.
Ik heb een lichtblauwe kaart gesneden van 21 x 22,7 cm, rillen op 10,5 cm.
Een zwarte mat van 21,3 x 10,1 cm en wit cardstock van 22 x 9,8 cm.
Het witte papier heb ik 2 keer met de designfolder door de stansmachine gehaald, laat hem wel netjes aansluiten.
Van het designpapier heb ik met de bijpassende stans een heleboel zeshoekjes gestanst.
Maak er een mooi geheel van.
Je kunt ook overal nog stiksteekjes opzetten. Ik heb er voor gekozen om dat niet te doen. Het wordt er erg druk van.
Op 2 plekken heb ik de zeshoekjes uit het cardstock gesneden om later wat grappigs mee te doen.
Snijdt wit cardstock van 14,9 x 7,3 cm stans de grasrand uit en zet met siliconenkit verhoogd vast. Stempel de dieren en kadootjes, kleur ze in en plak ze verhoogd in het gras. Plak de muisjes en de tekst op. Mat dit geheel op zwart cardstock en plak op de quiltkaart.
Plaats de muzieknoten op de kaart. Het feest is compleet!

Gebruikte materialen:


Grass
CR1355
Punch die - Music
CR1367
Chickenwire
DF3404
Feestmuizen
HT1602
Beestenboel
HT1606
Eline's Fresh Flowers
PB7045




Overige Copics, Memento black, siliconenkit

Hoop je te inspireren.
Groetjes
Anita

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.