zaterdag 11 juni 2016

Vaderdag


Vaderdag komt er weer aan. Dit jaar valt het op zondag 19 juni. Ook daarvoor kun je een leuke kaart maken. De zak van het designpapier heb ik ingesneden, daar heb ik het stapeltje tabblaadjes in gestopt. De teksten heb ik gestempeld en bewerkt met embossingpoeder.
Ik weet zeker dat mijn vader graag met een laptop gewerkt zou hebben. Als kleine ondernemer van zijn tijd, moest hij het echter zonder doen. Met weemoed denk ik op Vaderdag terug aan de lieve ondernemende man die hij was.

Gebruikte materialen:

Eline's Tab UK
COL1315
Laptop
COL1372
Kraft 15x30cm
PK9114
Just for men
PK9129
Border stamps - Hearts
PL1503
Border stamps - Stars
PL1504
Project NL - Mannen
PL1518 
Project NL - Heren
PL1519
Adhesive Gems - Metal
JU0955

























Groetjes Hennie

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.