zaterdag 4 juni 2016

Vergeet niet te genieten


Het is mijn beurt weer en deze keer ben ik met de nieuwste materialen van juni aan de slag gegaan. Het is een strandkaart geworden en wat zijn ze leuk de strandstoelen en het strandhuisje. En de stempels niet te vergeten. Ik heb er ook nog wat oudere mallen bij gebruikt.

Voor de vorm van de kaart heb ik een Dutchdoobadoo mal gebruikt en deze heb ik nagetekend op blauw karton en daarna uitgeknipt en de lijnen gerild. Daarna de mal op het dessin papier getekend, uitgeknipt en op de kaart geplakt. De duinenrand heb ik 3x gestempeld op ecru karton en de bovenrand uitgeknipt en met een groene marker wat grassprietjes groen gemaakt. Plak twee stukjes duinen over elkaar en teken met de mal de vorm af en knip die uit. Stans het strandhuisje uit blauw en wit en knip de witte delen uit en plak dit op het blauwe huisje. Plak een stukje kant achter de ramen en plak een stukje dessin papier achter het huisje en plak het daarna op de kaart. Stempel de tekst en plak een stukje touw om het ovaal. Stempel het visnet en snijd dit uit en plak een stukje in de linker bovenhoek. Stans de strandstoel uit kraft en blauw en knip het blauw uit beinkt deze in de mal met witte stempel inkt en plak het geheel op de kraft strandstoel. Stans de vuurtoren uit wit beinkt deze in de mal met Distress Ink pumice stone en plak het geheel op blauw karton en knip de vuurtoren uit. Stans de meerpaal uit kraft en maak de boven kant wit met home deco verf. Plak alle delen nu op de kaart en werk de kaart af met een paar meeuwen en schelpen. De schelpen heb ik eerst gestempeld en daarna uitgeknipt.

Gebruikte materialen:
Light House
LR0231
Tiny's Beach House
LR0422
Deck Chair
LR0423
Tiny's Ocean set
CR1279
Driftwood
PK9134
Tiny's Border - Fish net
TC0839
Tiny's Border - Dunes
TC0840
Tiny's Background - Sea Shells
CS0970
Eline's Mindfulness 1 Clearstamp (EC0163)

Groetjes,

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.