zondag 1 oktober 2017

Oh Deer, It's Christmas!


Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien met een deel van de nieuwste Karin Joan mallen en stempels zien. Oh wat zijn ze leuk. Heel veelzijdig te gebruiken of je nu van uitbundig of juist cas kaartjes houdt. Ik heb deze keer ook zelf het achtergrond papier gemaakt. Voor de roze achtergrond heb ik versa magic Midnight black en Pink grapefruit en Metalic zilver gebruikt.

Dit is de manier die ik heb gebruikt voor de achtergrond.
Stempel een kleur op een mica sheet spray er een beetje water op en laat de inkt iets uitlopen, leg je papier (kan gewoon 200 grams wit papier zijn) erop. Herhaal dit met dezelfde kleur of een andere kleur. Je mag gewoon nog wit blijven zien. Stempel met een texture stempel gewoon over de kleuren heen. Laat dit velletje drogen. Als alles droog is stans je de cirkel uit het velletje en stempel je de takjes met zwarte of gekleurde inkt. Tot slot heb ik met metalic zilver inkt vegen over het papier gebracht.

Voor het stempelen van de takjes heb ik de Stampmaster en Craft Tape gebruikt om de takjes op de stukjes papier, uitgestanst met de contourmalletjes, te stempelen.

Karin's Deer, Star & Tag
COL1442
Punch die Christmas Tree ornaments
CR1384
Karin Joan Twigs & Twine
KJ1715
Basic Stitched Passe-partouts & Circles
CR1360
Christmas Sentiments
CS0980

Graag tot de volgende keer
Veel liefs Irma

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.